וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדרה שורלה ומריו גצה יעברו לבורוסיה דורטמונד

בגרמניה מדווחים כי שני הקשרים צפויים לחזק את הצהובים-שחורים הקיץ. שורלה יחבור לטוכל, תחתיו פרץ במיינץ, וגצה יחזור אל האקסית. עומר טופראק: "דורטמונד פנתה ללברקוזן לגביי"

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה (אמצע) עם אנדרה שורלה, מריו גצה. GettyImages
הטריו הזה ישתף פעולה במדי דורטמונד? שורלה, רויס וגצה במדי הנבחרת/GettyImages

בורוסיה דורטמונד עוברת קיץ סוער מאוד. סגנית אלופת גרמניה איבדה עד כה שלושה שחקנים חשובים מאוד. מאטס הומלס עבר לבאיירן מינכן תמורת 35 מיליון יורו, אילקאי גונדואן למנצ'סטר סיטי תמורת 28 מיליון יורו והנריך מחיטריאן למנצ'סטר יונייטד ב-42.5 מיליון. השוורצגלבן צירפו במקומם את מארק בארטרה מברצלונה, אוסמן דמבלה מראן, אמרה מור מנורדשלאנד, סבסטיאן רודה מבאיירן מינכן, מיקל מרינו מאוסאסונה ורפאל גריירו מלוריין.

עכשיו, ועל פי פרסומים בתקשורת הגרמנית, נראה שדורטמונד מעוניינת למלא את החלל שנוצר ואת הכסף הגדול שהכניסה משלוש המכירות לחיזוק הקבוצה. בקיקר מדווחים כי הקבוצה צפויה להחתים גם את מריו גצה וגם את אנדרה שורלה הקיץ, כשלאחרונה דווח על כל אחד מהם בנפרד ועכשיו מדובר ששניהם יגיעו ביחד. בנוסף לכך, דיווח נוסף מדבר על כך שבלם באייר לברקוזן עומר טופראק יעשה את הדרך הקצרה לווסטפאלן שטאדיון.

לפי הדיווחים השונים, דורטמונד כבר הציעה לוולפסבורג 25 מיליון יורו תמורת שורלה בעוד הזאבים דורשים 32 מיליון, אבל נראה שהצדדים יגיעו לעמק השווה. כזכור, שורלה עשה את הפריצה הגדולה שלו במיינץ כאשר שיחק אצל תומאס טוכל, שמאמן היום את דורטמונד. גם מריו גצה, שנמכר מדורטמונד לבאיירן, צפוי לעשות את הדרך ההפוכה בקרוב תמורת סכום שקרוב ל-25 מיליון יורו.

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה (ימין) עם אנדרה שורלה, מריו גצה. GettyImages
יקפיצו כדור ביחד העונה?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully