וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיבות מותו של דמונטז סטיט נבדקות: "אין סימנים שביצע פעילות לא חוקית"

בשארלוט ממשיכים להעלות תהיות לגבי מותו המסתורי של גארד הפועל תל אביב ומכבי חיפה לשעבר. המשטרה: "דרושה חקירה יסודית", חבריו מתאבלים: "הטרגדיה היכתה בדיוק כשהכל התחיל להתחבר"

המשטרה ממשיכה לבדוק את נסיבות מותו של דמונטז סטיט, כדורסלן הפועל תל אביב ומכבי חיפה לשעבר, שנמצא מת בביתו בשארלוט, צפון קרוליינה, במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי). עדיין רב הנסתר על הגלוי בכל הנוגע למוות המסתורי. אריק ווילר, החוקר שמוביל את החקירה מטעם משטרת שארלוט, אמר הערב לסוכנות AP ש"אין סימני טראומה על הגופה וגם לא נראו סימני אלימות. אפילו לא נראה שהייתה פעילות לא חוקית בשעות שלפני המוות. המקרה הזה דורש חקירה יסודית ומעמיקה, עדיין לא ידועים לנו מספיק פרטים".

דמונטז סטיט שחקן מכבי חיפה. AP
רב הנסתר על הגלוי. סטיט/AP

במכללת קלמזון, בה סטיט כיכב בין השנים 2007 ל-2011 והפך לשחקן הראשון שפותח בחמישייה שלה בארבעה טורנירי מכללות רצופים, ספדו לו בעצב בשעות שאחרי ההודעה הטרגית. "הלב שלי כואב היום. דמונטז היה מקצוען אמיתי, לעולם לא אשכח את החיוך הגדול שלו ואת יצר התחרותיות המיוחד. משפחת קלמזון שולחת תנחומים למשפחה בתקופה הכל כך קשה הזאת", אמר מאמנו במכללה בראד בראונוול. קליף האמונדס, ששיחק עם סטיט בקלמזון וחידש את החברות איתו כששניהם שיחקו בטורקיה בעונה החולפת, סיפר ש"בעונה החולפת הוא הציג יכולת נהדרת וכשאני והוא דיברנו, יכולתי לראות שהוא הולך בכיוון הנכון גם מבחינה אישית וגם מבחינת הקריירה. דווקא כשהכל התחיל להתחבר לו, קרתה לו טרגדיה נוראה".

סטיט (27, 1.86) הוא בוגר מכללת קלמזון משנת 2011, כשבעונתו האחרונה נבחר לחמישיית טורניר ה-ACC. בקיץ 2011 חתם בהפועל תל אביב, אז עוד בליגה הלאומית, והיה אחד המצטיינים כשהקבוצה תחת ארז אדלשטיין העפילה לליגת העל. הרכז המשיך עם האדומים גם בליגה הראשונה ולאחר מכן עבר למונס הבלגית. התחנה הבאה הייתה שוב בישראל, כאשר סטיט חתם במכבי חיפה, ולאחר מכן עבר למקסיקו שם שיחק בפוארצה רג'יה והמשיך לסיגל פרישתינה מהליגה הבלקנית. בעונה האחרונה שיחק באורקיד גדיז מהליגה השנייה בטורקיה. הקדנציה השניה של סטיט בחיפה זכורה בעיקר בעקבות פרשיית הסמים, כאשר השחקן שוחרר מהמועדון בדצמבר 2014 יחד עם ג'ף אלן אחרי שבדירתו נמצאו סמים קלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully