וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש האריך חוזהו בהפועל חולון, עופר רון חתם כעוזר המאמן

13.7.2016 / 15:07

קפטן הסגולים חתם לשלוש שנים, שמיר: "הדבר הטבעי והנכון". עוזרו של המאמן בנבחרת העתודה התמנה לאותו התפקיד: "שמח מאוד שהוא הסכים לבוא ולעבוד איתי". רועי דבורה חזר לתפקידו כמנכ"ל

one

שלומי הרוש חתם היום (רביעי) על חוזה חדש לשלוש עונות בהפועל חולון, בעקבותיו אמור הקפטן להשלים שמונה עונות בקבוצה בה הפך לסמל. הרוש חזר לקבוצה באמצע העונה החולפת אחרי חצי עונה בהפועל אילת וכעת הוא קושר את עתידו עם המועדון.

מאמן הקבוצה דן שמיר: "ההחתמה של שלומי היא הדבר הטבעי והנכון להפועל חולון ולי באופן אישי ואני שמח לברך על המוגמר. שלומי התחיל את דרכו בליגת העל איתנו לפני חמש שנים ואני שמח מאוד שישחק במועדון בשלוש שנים הבאות".

שלומי הרוש הפועל חולון. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
סמל. הרוש/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

הרוש (28, 1.85) הצטרף עזב כאמור לאילת אחרי ארבע עונות אצל הסגולים, אליהם הצטרף מקבוצת הבית שלו הפועל כפר סבא. עונת השיא שלו במועדון הסגול הייתה עונת 2013/14 כשרשם 9.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת חוזה, עזב השחקן לאילת אך גם בשל פציעה לא הצליח לרשום את יכולתו מהשנים הקודמות וב-11 משחקים קלע רק 3.6 נקודות אליהם הוסיף 1.3 אסיסטים ו-0.9 ריבאונדים ב-17.4 דקות משחק. לאחר חזרתו לחולוניה רשם כתשע נקודות למשחק ועזר לקבוצה לשרוד בליגת העל.

בנושא אחר, מי שחוזר לתפקיד מנכ"ל המועדון הוא רועי דבורה כחודשיים לאחר שהתפטר מתפקידו. "שמח לחזור למועדון בעקבות פנייתו של שלמה אייזיק",אמר, "יש לנו הרבה עבודה ואני מאמין שנבנה כאן משהו איכותי שישמח את הקהל שלנו ואת כל מי שהפועל חולון יקרה לו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עופר רון הפועל חולון. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
"יתרום הרבה מאוד". רון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

עופר רון, המשמש כעוזרו של שמיר בנבחרת העתודה, מונה לאותו התפקיד גם בחולון, המאמן התייחס לכך: "עופר הוא כוח מקצועי ואנושי חזק מאוד,אני שמח מאוד שהסכים לבוא ולעבוד איתי בחולון ובטוח שהוא יתרום למערכת שלנו הרבה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully