וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "המקום הריאלי הוא 9-12". תמיר בלאט: "מרגיש הרבה אחריות"

13.7.2016 / 12:31

נבחרת העתודה ערכה אימון אחרון לקראת היציאה לאליפות אירופה תחת עיניו של דיוויד בלאט שבא לצפות בבנו. מאמן הנבחרת: "זה יכול להימשך עד הרגע האחרון". גארד הפועל ת"א: "השיטה קצת מבלבלת"

מאמן נבחרת העתודה דן שמיר. מגד גוזני
החל בהכנות. דן שמיר/מגד גוזני

נבחרת העתודה של ישראל קיימה היום (רביעי) את האימון האחרון שלה בארץ לקראת היציאה לאליפות אירופה דרג א' בפינלנד שתצא לדרך ביום שבת הקרוב. הנבחרת של דן שמיר ועופר רון תרצה לשמור על מקומה בדרג א', ותקווה כמו בשנתיים האחרונות להגיע לרבע גמר האליפות, מה שייחשב בעיני רבים כהישג גדול מאוד. ישראל משחקת בבית אחד עם פינלנד, צרפת וספרד, כשבסיום שלב הבתים הראשון מצטלב הבית בשיטת נוקאאוט עם בית נוס בו משחקות טורקיה, ליטא, גרמניה והונגריה. המנצחות בשלב הנוקאאוט הראשון עולות לרבע הגמר, והמפסידות יורדות למשחקי הדירוג 9-16, ממנו יורדות שלוש נבחרות לדרג ב'.

"כל אליפות והקטע שלה, בשנה שעברה היה הרבה לחץ כי שבע נבחרות ירדו, והשנה יש בית מוקדם שהוא כולו הכנה, אבל חשוב", אמר דן שמיר לקראת היציאה, "יש לנו משחק פתיחה נגד פינלנד המארחת ואז צרפת וספרד שאלה נבחרות בדרג של פודיום, אבל אחר כך יש הצלבה ששמונה עולות לרבע הגמר ושמונה יורדות לדירוג. הבית המוקדם קובע כי לשחק נגד טורקיה בהצלבה זה סיוט, אבל בדינמיקה של טורניר הכל יכול לקרות גם נגד קבוצות גדולות. זה לא טורניר שנגמר בהתחלה כמו בשנה שעברה. פה זה יכול להמשך עד לרגע האחרון".

דיוויד בלאט. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
דיוויד בלאט רואה את בנו מהיציע/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

המאמן הוסיף ואמר: "זאת אחת הנבחרות הכיפיות לאמן, אני לא אומר דברים כאלה סתם, קבוצה מאוד טובה, עבדנו כמו שצריך שמונה חודשים, התחלנו בינואר ומהרגע הראשון התחלנו כמו שצריך ובזכותם התחברנו מאוד ויש פה כמה שחקנים שהם בשלים ומוכנים. קרה לנו מה שקרה בגבוהים, נשאיר את הסיפור מאחור ונעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות הכי טוב. קשה לדעת מה לצפות. אם אני פרשן, המקום הריאלי של נבחרת ישראל הוא 9-12, זה דרג א', משחקים נגד בחירות דראפט, הקבוצות הגדולות - זה רמה מאוד גבוהה, 9-12 זה פחות או יותר המקום שלנו, בגלל האינטנסיביות של הטורניר זה יכול להיות מאוד קשה, אבל אפשר לתפוס משהו טוב".

אחד השחקנים שיהיה במרכז הנבחרת הוא תמיר בלאט, שאביו דיוויד בלאט בה לצפות באימון האחרון שלו: "מרגיש הרבה אחריות, ואני אביא אותה לפרקט. היו לנו משחקים טובים, עבדנו קשה כל ההכנה הזאת, אנחנו מחוברים מאוד, מאמין שנעשה עבודה טובה. אנחנו מאוד ביחד, חברים מאוד טובים, אגרסיביים ושומרים חזק", אמר גארד הפועל תל אביב, "החברים שלי שחקנים מצוינים, אוהב אותם, נותנים הרבה על המגרש. זה עניין של זמן עד שהם יהיו בליגת העל. השיטה קצת מבלבלת, המשחק הרביעי הוא משחק מאוד משמעותי כדי להגיע לרבע הגמר. דן הוא מאוד פרפקציוניסט ונותן הרבה מאוד ביטחון לשחקנים".

סגל הנבחרת: תמיר בלאט, רועי הובר, תומר שוקרון, טל אבירם, דניאל דנינו, דניאל קופרברג, אור לאומי, נתנאל ארצי, סול לשם, די ג'י שארפ, צוף בן משה ועידו פליישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully