וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס אחרי ההפסד של סלטיק בגיבלרטר: "אין פה שום מבוכה"

אלופת סקוטלנד הפסידה לחובבנים מהמדינה הקטנה, המנג'ר הוסיף: "אין פאניקה, יש לנו מספיק יכולות כדי לעלות". ניר ביטון לא היה חסין מביקורות ברשת החברתית. בצד המנצח חוגגים: השוטר/חלוץ שהופך לסיוט של סקוטלנד

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. GettyImages
פאדיחה גדולה. רוג'רס/GettyImages

לא כך חלם ברנדן רוג'רס שהבכורה הרשמית שלו כמאמן סלטיק תיראה. אלופת סקוטלנד ספגה הערב (שלישי) את אחד ההפסדים המשפילים בתולדותיה, 1:0 בחוץ מול לינקולן רד אימפס מגיברלטר, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הסקוטים יוכלו לתקן בגומלין בשבוע הבא, אבל הבושה לא תיעלם הרבה מאוד זמן. ניר ביטון השלים 90 דקות במדי סלטיק.

למרות ההתבזות הגדולה, רוג'רס לא חשש לומר בסיום: "אין פה שום מבוכה", משפט שעלה לו בביקורות קשות מצד עיתונאי הממלכה. המנג'ר הוסיף: "שלטנו במשחק והיו לנו מספיק מצבים לכבוש, אבל לפעמים יש משחקים כאלה. כדור אחד ארוך ואתה סופג. סידרנו לעצמנו קצת עבודה לגומלין, אבל יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח. אתה אף פעם לא רוצה להפסיד, אבל הקבוצה הביתית קיבלה את הערב הגדול שלה. עוד שבוע של אימונים ונהיה יותר טובים. הגומלין יהיה שונה".

רוג'רס הוסיף: "אין פאניקה, יש לנו מספיק יכולות כדי לעלות שלב וזו המטרה שלנו. השחקנים נתנו הכול והמסר שלי לאוהדים הוא להישאר רגועים. נצטרך את התמיכה שלהם". על היריבה: "צריך לברך אותם, זה ניצחון גדול עבורם. אם לא נעבור אותם בשני המשחקים, אהיה מודאג. אין תירוצים, צריך לתקן בגומלין".

עוד בנושא:

סנסציה: סלטיק הפסידה לאלופת גיברלטר 1:0 במוקדמות ליגת האלופות

קפטן המנצחת, רוי צ'יפולינה, סיכם את הערב המרגש: "הרגע ניצחנו את סלטיק! זה לא ייאמן. אם אנחנו רוצים לעבור שלב, נצטרך לעבוד פי עשרה יותר קשה בגומלין".

רוצים קצת פרטים על הסנסציה הגיברלטרית? המגן השמאלי עבד על המונית שלו עד 13:00 ומשם המשיך להתארגן למשחק ועלה לכר הדשא. החלוץ לי קאסיארו, שכבש את שער הניצחון, הוא שוטר שכבר חגג בעבר מול הסקוטים, כאשר כבש שער היסטורי עבור הנבחרת בתבוסה 6:1 לסקוטלנד במוקדמות היורו החולף. הקבוצה עצמה נוסדה רק ב-1976 והיא אלופת המדינה ב-14 השנים האחרונות, זאת למרות שהיא משחקת את משחקי הבית שלה באותו אצטדיון בו משחקות גם כל שאר קבוצות הליגה המקומית. בהרכב של אימפס משחקים חמישה שחקנים מקצוענים, אחד מהם הוא ליאם ווקר, אקס בני יהודה.

לפני המשחק, הגיברלטרים קיבלו יחס של 1 ל-21 לניצחון בסכנויות ההימורים השונות, כאשר עם שריקת הסיום, 300 האוהדים הסקוטים ביציע, כמו גם אוהדים רבים ברשתות החברתיות, הגיבו בזעם רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully