וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שנייה בהיכל: ג'ו אלכסנדר חתם במכבי תל אביב

12.7.2016 / 21:35

הפורוורד האמריקאי (29, 2.03 מטרים), ששיחק במכבי תל אביב במשך כחצי עונה ולאחר מכן עבר לדינמו ססארי האיטלקית, ישוב לישראל בתור מתאזרח. אלכסנדר חתם על חוזה לשנתיים. ריצ'רד האוול עדיין בתכניות

אימג'בנק GettyImages

ג'ו אלכסנדר חתם במכבי תל אביב לשנתיים הקרובות. בין הצדדים הועברו טיוטות חוזה, כשאלכסנדר יחתום לשנתיים תמורת שכר של 600 אלף דולר לכל התקופה. השחקן צפוי לקבל בקרוב אזרחות ישראלית, לאחר שהגיש מחדש את המסמכים הנדרשים, וייחשב למתאזרח.

שחקן מכבי תל אביב, ג'ו אלכסנדר. קובי אליהו
סיבוב שני במכבי תל אביב. אלכסנדר/קובי אליהו

אלכסנדר (29, 2.03) היה נחשב לפוטנציאל גדול ונבחר שמיני בדראפט 2008 אך לא מימש את הפוטנציאל שבו ועזב את ה-NBA אחרי שנתיים ועבר לשחק בליגת הפיתוח וברוסיה. אחרי שנתיים ללא פעילות התגבר על הפציעות שמנעו ממנו לפרוץ ועבר לשחק בליגת הפיתוח במדי סנטה קרוז, כשבמהלך עונת 2014/15 צירפה אותו מכבי תל אביב והוא רשם 4.5 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק. העונה עבר לססארי האיטלקית בה רשם 10.9 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

בתקופה האחרונה מכבי בדקה את מועמדותו של ריצ'רד האוול, שחקן עירוני נהריה בעונה החולפת, שהגיש בקשה לאזרחות, כך נודע לוואלה! ספורט. האוול התחתן עם זוגתו הישראלית לפני כחודש ועכשיו מקווה להשיג את התעודה הכחולה, כשמכבי התלבטה בינו לבין ג'ו אלכסנדר, אך למרות הגעתו של שחקן ססארי, לא נסתם הגולל על הגעתו של שחקן נהריה. לא מן הנמנע כי אם האוול יקבל אזרחות הוא יגיע להפועל ירושלים, שהצהירה לא אחת כי ברצונה להביא ישראלים בכירים לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully