וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדים החדשים של קבוצת האוהדים: מדי האליפות של הפועל חיפה

12.7.2016 / 20:38

מתיחות בין המועדונים? הפועל רובי שפירא שחזרה את המדים הנוסטלגים: "המטרה היא לחזק את הזיקה עם האוהדים ולכבד את הקבוצה המיתולוגית". איתמר כהן עשוי להצטרף לקבוצה של אלי כהן

צילום מסך

לא מעט דובר בחודשים האחרונים על המתיחות בין מועדון הפועל חיפה להפועל רובי שפירא, אלא שהערב מתברר כי מדי הקבוצה של היריבה העירונית נשענים על זו של הקבוצה הוותיקה. המדים החדשים, כך מתברר, הם העתק של מדי האליפות של הפועל חיפה מעונת המשחקים 1999/2000. בקבוצת האוהדים אמרו הערב (שלישי) כי "מטרת המדים החדשים/ישנים נועדה בין היתר לחזק את הזיקה בין הקבוצה לאוהדי הקבוצה ומתוך כבוד לקבוצה המיתולוגית".

בהפועל חיפה ממשיכים לעבוד על רכש. לאחר ששני הברזילאים ג'וליון סזאר ואדילסון בהייה נחתו בישראל, החלוץ איתמר כהן, שנבחן לאחרונה בבית"ר ירושלים, עשוי להצטרף לקבוצה. במועדון אישרו כי השחקן עשוי להגיע להתרשמות קצרה לאחריה יוחלט אם יחתום.

עוד בנושא

אדילסון בהייה נחת בישראל, החל בהתרשמות בהפועל חיפה
פיט פלטהאוזן הוצג בהפועל חיפה: "מתחייב לעשות הכול כדי להגיע לפלייאוף העליון"

המדים החדשים של הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
העתק של מדי האליפות/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

בחזרה לקבוצת האוהדים: נמשך המשא ומתן בין אנשי הוועד המנהל של המועדון לבין גורמים בעירית חיפה, לגבי המגרש שבו תשחק הפועל רובי בעונה הקרובה בליגה א'. בהפועל רובי עושים את המאמצים שהמשחקים יערכו באיצטדיון בחיפה והביעו אופטימיות שכך אכן יהיה בסיכומו של דבר. החלטה סופית בעניין אמורה להתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully