וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אלכס צ'וברביץ' חתם לשנתיים

12.7.2016 / 19:54

הסנטר (30, 2.12) ששיחק בארבע העונות האחרונות במכבי חיפה הוא הרכש הראשון של ההנהלה החדשה. רשם בעונה שעברה 8.6 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. הרוש יחתום על חוזה חדש בקרוב

אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל חולון. באדיבות הפועל חולון, מערכת וואלה! NEWS
מצטרף לחולון. אלכס צ'וברביץ'/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות הפועל חולון

הפועל חולון הודיעה על החתמתו של הסנטר אלכס צ'וברביץ' לשנתיים הקרובות. צ'וברביץ' אוזכר כמועמד למספר קבוצות בליגת העל, ובחולון חיכו עד להשלמת העברת המועדון לשלמה אייזיק כדי לצרף אותו. מי שעוד אמור לחתום בקבוצה בתקופה הקרובה הוא שלומי הרוש, שסיכם עם ההנהלה של חולון את תנאיו עוד לפני שבוע.

צ'וברביץ' (30, 2.12) החל לשחק כדורסל בגיל מאוחר וטעם לראשונה את ליגת העל בעונת 2008/9 בגלבוע/גליל, אך לא בלט ועבר לברק נתניה עמה התפתח ועלה לליגת העל. בעונת 2012/13 עבר למכבי חיפה, ואף זכה עם הקבוצה באליפות המדינה, אך בשנתיים הראשונות מיעט לקבל דקות. בעונת 2014/15 פרח תחת רמי הדר עם 7.2 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק והעונה המשיך במגמה עם 8.6 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של דן שמיר בחולון כולל נכון לעכשיו את צ'וברביץ', אייל שולמן, גוני יזרעאלי, דודו שמריז ואלון ספיר. בקבוצה יחלו בקרוב את מכירת המנויים לעונה הקרובה, כשבתחילה יתאפשר למי שרכש בעונה שעברה לשמור את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully