וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיניקס מתלהבים משיתוף הפעולה בין דראגן בנדר למרקיס כריס

למרות ההופעות הלא מרשימות שלו עד כה, באריזונה מתלהבים מהשילוב בין בחירת הדראפט ממכבי תל אביב לחברו שהגיע בטרייד מסקרמנטו. בנדר כיכב באולפן ליגת הקיץ של פיניקס והפגין חוש הומור מרשים

דרגאן בנדר שחקן פיניקס. Roberto Serra/Iguana Press, GettyImages
מקבל מחמאות. דראגן בנדר/GettyImages, Roberto Serra/Iguana Press

דראגן בנדר פתח את ליגת הקיץ בלאס וגאס בצורה מעורבת. הבחירה מספר 4 של פיניקס, שהגיע אליה ממכבי תל אביב, קלע 12 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים בניצחון של הסאנס על פורטלנד, אך במשחקו השני אכזב עם 3 נקודות ו-4 ריבאונדים בלבד ב-30 דקות. למרות זאת, בפיניקס ממשיכים לעסוק בבחירה הגבוהה שלהם בצורה נרחבת.

באתר האינטרנט "אריזונה ספורטס" התלהבו משיתוף הפעולה של בנדר עם מרקיס כריס, הבחירה השמינית בדראפט שהגיע לסאנס מסקרנטו בטרייד, וטענו כי בצוות האימון מאמינים שיוכלו ביחד להיות צמד משמעותי בעוד כמה שנים. "אני חושב שזה דבר טוב עבורנו לשחק ביחד", אמר בנדר לפני ליגת הקיץ, "אנחנו יכולים להחליף אחד את השני על הקשת, להשאר לפני גארדים ובהתקפה לרווח את המשחק ולקלוע".

כריס רשם משחק נהדר במשחק השני בליגת הקיץ עם 15 נקודות ו-14 ריבאונדים, "יש לו את היכולת, הוא צריך לעבוד על הדברים הקטנים בהגנה, לשמור על תרגילי NBA, שזה יהיה ההבדל הגדול בשבילו, כדי שהוא יוכל להקלט במהרה", אמר מאמן ליגת הקיץ של פיניקס נייט ביורגרן.

בנדר בינתיים הפך לאייקון גם בזכות ההופעה שלו באולפן ליגת הקיץ של פיניקס אחרי המשחק השני בוגאס שזכתה למחמאות על חוש ההומור שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully