וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד: "מאוכזב שלא זכיתי לשחק עם דאנקן בסן אנטוניו"

רכז העבר ומאמן מילווקי בהווה נפרד מהביג פונדמנטל ונזכר כיצד כמעט חתם בספרס בקיץ 2003, לפני שבחר להשאר בניו ג'רסי: "זכיתי לשחק איתו רק בנבחרת ובאולסטאר, יש לי סיוטים על זה"

AP

עולם הכדורסל, וה-NBA בפרט, מנסים להתרגל לחיים ללא טים דאנקן. רבים כבר החלו להתגעגע לאגדת הכדורסל, שהודיע אתמול (שני) על פרישה אחרי 19 שנים בליגה, אחד מהם הוא ג'ייסון קיד, רכז העבר ומאמן מילווקי באקס בהווה, שנזכר כיצד כמעט זכה לשחק לצידו של דאנקן ובחרטות על כך שזה לא קרה.

עוד בנושא

האיש שנולד מחדש: חזרה לרגעים המכוננים בקריירה של טים דאנקן
השחקן הקבוצתי הגדול בהיסטוריה: ההבדל בין טים דאנקן לבריאנט וג'ורדן
19 שנה, לך תזכור: מבט על כל שנה בקריירה המופלאה של טים דאנקן

שחקני הכדורסל לשעבר טים דאנקן, ג'ייסון קיד. GettyImages
"הוא היה בלתי עציר". קיד ודאנקן/GettyImages

קיד נזכר בקיץ 2003, בו היה השחקן החופשי המבוקש ביותר בליגה הטובה בעולם, ובכך שרצה לעבור אז לסן אנטוניו, דבר שבסופו של דבר מעולם לא קרה. "חשבתי שאני עומד לשחק בספרס", אמר, "התחייבתי אליהם כאשר הגעתי לשם לביקור. בטיסה הביתה אני חושב שקיבלתי רגליים קרות.

"לפעמים יש לי סיוטים על זה", התוודה הרכז שהחליט בסופו של דבר להשאר בניו ג'רסי נטס בחוזה לשש שנים, "אולי יכולתי לזכות שם באליפות או שתיים. לפחות היה לי מזל וזכיתי עם דאלאס".

קיד והנטס הגיעו לשני גמרים רצופים בשנתיים שלפני הקיץ המדובר, והפסידו ללוס אנג'לס לייקרס ולספרס ודאנקן, שב-2001/02 הקדים את קיד, אולי בעונתו הטובה ביותר בקריירה, ב-12 קולות לתואר ה-MVP של העונה.

השניים בילו זמן רב יחד באותו ביקור של קיד בסן אנטוניו שלאחריו כבר הודיע לגרג פופוביץ' שהוא מתכוון לחתום בקבוצה, אך משפחתו שכנעה אותו להשאר. "ככל שחשבתי על התהליך, כך הרגשתי יותר נוח להשאר בבית".

"הוא היה בלתי עציר", הוא אמר על הביג פונדמנטל לאחר ההפסד לספרס באותו גמר, "הוא שומר על פשטות, חבר נהדר לקבוצה ושחקן ואדם נהדרים. כל המרכיבים הללו יוצרים אלוף ואתה רק רוצה לקבל הזדמנות להיות חלק מזה. למרות זאת זכיתי לשחק איתו רק בנבחרת ובאולסטאר, לצערי לא בסן אנטוניו, זו אחת האכזבות הגדולות בקריירה שלי. רק להגיע שני אחריו במרוץ ל-MVP זה כבוד בפני עצמו", סיכם.

* לואיס סקולה סיכם לעונה אחת בברוקלין נטס.

* סשה וויאצ'יץ' האריך את חוזהו בניו יורק ניקס בעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully