וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אלישי כדיר חתם לעונה אחת

12.7.2016 / 17:11

אלופת המדינה צירפה את הפורוורד (28, 2.02), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט: "הכי חשוב להשאיר את ראשון במקום בו היא נמצאת". הקבוצה תוגרל בשבוע הבא לשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א

אלישי כדיר שחקן הפועל אילת. ניב אהרונסון
החיזוק הראשון של האלופה. אלישי כדיר/ניב אהרונסון

אלופת המדינה מכבי ראשון לציון רשמה החתמה משמעותית ראשונה העונה כשצירפה את הפורוורד אלישי כדיר מהפועל אילת. על מועמדותו של כדיר לראשון לציון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. כדיר העדיף את האפשרות להצטרף לראשון לציון על פני הצעות שהחזיק ממכבי אשדוד והפועל חולון.

"אני רוצה להודות להפועל אילת על שלוש העונות האחרונות, זה היה מסע מדהים עם ניצחונות, הפסדים, רגעים שמחים ועצובים ובעיקר המון אהבה, לב ונשמה", אמר כדיר, "אני נרגש להתחיל פרק חדש בחיים שלי במכבי ראשון לציון. אני מאוד מתרגש לעבוד עם האנשים במועדון, שמהרגע שנפגשנו נתנו לי הרגשה שאנחנו מכירים כבר שנים. אני מחכה להפוך את המועדון הזה לבית. אני גם מאוד נרגש לעבוד שוב עם אריק, שכבר הפך להרבה יותר מרק מאמן עבורי. הכי חשוב זה להשאיר את ראשון במקום שהיא נמצאת בו גם בשנה הבאה. תודה רבה לכל מי שהיה חלק מהחיים שלי בשלוש השנים הקודמות ותודה לאלה שיהיו בשנה הבאה. ניפגש במגרשים בכתום!".

המאמן אריק שיבק הוסיף: "אני שמח ששחקן נבחרת ברמה של אלישי מצטרף אלינו. אני בטוח שהוא יתרום מניסיונו להצלחת הקבוצה. כדיר שחקן קבוצתי שהגיע בשנים האחרונות לפיינל פורים וזכה באליפות עם הפועל גלבוע/גליל". יו"ר המועדון יצחק פרי אמר: "אני מאוד מרוצה מההחתמה של אלישי, שהוא אחד השחקנים הבכירים בכדורסל הישראלי והצטרפותו למעגל השחקנים הישראלים של המועדון מחזקת אותנו מאוד. ההחתמה מדגישה את הקו של המועדון להמשיך ולהתמודד בצמרת הכדורסל הישראלי ולהמשיך ולייצג את הכדורסל הישראלי בצורה מכובדת בליגת האלופות".

כדיר (28, 2.02) הוא בוגר מחלקת הנוער של עירוני רמת גן. אחרי ארבע עונות בקבוצה הבוגרת שבזיסמן עבר לגלבוע/גליל של עודד קטש ובעונתו השנייה שם זכה באליפות המדינה, תוך כדי שהוא זוכה בתואר ה-MVP של ליגת העל. ההצלחה שלו בגן הובילה את מכבי תל אביב לצרפו, אך כבר באמצע העונה הושאל השחקן למכבי חיפה, ובסיום העונה שוחרר להפועל ירושלים. בבירה שיחק כדיר שנתיים וחצי כשבמהלך עונת 2013/14 עבר להפועל אילת שם שיחק שנתיים וחצי, כולל הופעה בגמר הפלייאוף. בעונה האחרונה בעיר הדרומית רשם 9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק.

ראשון לציון, שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, תדע בשבוע הבא מי הקבוצות שישחקו איתה בשלב הבתים. הקפטן ניצן חנוכי והגארד אבי בן שימול ימשיכו בקבוצה, כשגם גולן גוט ועידן זלמנסון מחזיקים בחוזה. במועדון מחכים להתפתחויות עם שון דאוסון בליגת הקיץ של ה-NBA, כשאם לא יתקבל לליגה הטובה בעולם, יחזור לעיר היין. טוני יאנגר, ששיחק בקבוצה במשך שנתיים, עשוי גם כן להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully