וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אבי לוזון יודח מחברותו בהנהלת ההתאחדות לכדורגל?

12.7.2016 / 16:47

בית הדין העליון של ההתאחדות דן בסוגייה הזו לאור לאור ההמלצות להדיח את היו"ר לשעבר בעקבות פרשת הגרעון של ההתאחדות. לוזון צפוי לעתור לבית משפט אזרחי במידה שיוחלט להדיחו

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לשעבר. מגד גוזני
יודח מההתאחדות? אבי לוזון/מגד גוזני

האם אבי לוזון יודח מחברותו בהנהלת ההתאחדות לכדורגל?הסוגיה הזו נידונה אחר הצהריים בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. היועץ המשפטי של ההתאחדות, עורך הדין אפרים ברק, אשר ייצג את ההתאחדות בדיון טען כי על פי הדוחות של רואה חשבון עופר אלקלעי ושל עורך הדין אהוד סול, ישנן המלצות להדיח את לוזון בעקבות פרשת הגרעון של ההתאחדות לכדורגל.

לוזון טען בדיון כי לבית הדין אין סמכות להדיחו, טענה שהתקבלה על ידי השופטת אסתר קובו. הרכב הדיינים בבית הדין כלל גם את פרופסור מיגל דויטש ואת האלוף בדימוס בן ציון פרחי שעדיין לא השמיעו את דעותיהם. עורך הדין ברק טען בדיון שנמשך בסך הכל 20 דקות, כי לבית הדין העליון יש בהחלט סמכות להדיח את לוזון מחברותו בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. הדיינים יקבלו את החלטתם בקרוב.

עורך הדין ברק מסר בתגובה: "אנחנו נמתין בסבלנות להחלטת בית הדין העליון". על פי הידוע לוזון, שהגיע לדיון היום בליווי עורכי דינו אילן שביט וד"ר נורית לזר, צפוי לעתור לבית משפט אזרחי במידה שבית הדין העליון של ההתאחדות יורה על הדחתו.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully