וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ריבקין תישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה של אולימפיאדת ריו

12.7.2016 / 20:45

המתעמלת האומנותית, שתשתתף בפעם השלישית במשחקים האולימפיים, זכתה לכבוד הגדול, כך הודיע הוועד האולימפי. בנות נבחרת ההתעמלות התבקשו שלא להגיב בפרשת ויגדורצ'יק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נטע ריבקין תישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בריו, שייערך ב-5 באוגוסט באצטדיון המרקאנה האגדי, כך הודיע הערב (שלישי) רשמית הוועד האולימפי בישראל.

עבור ריבקין מדובר בהופעה שלישית בקריירה במשחקים האולימפיים ולאחר שבבייג'ינג ב-2008 היא סיימה במקום ה-14 ובלונדון ב-2012 היא הגיעה למקום השביעי הנהדר, היא תנסה כעת לשפר את הישגה. ריבקין תירש את הכבוד הגדול משחר צוברי, שנשא את הדגל באצטדיון האולימפי בלונדון לפני ארבע שנים.

הוועד האולימפי הודיע גם כי הטניסאי בן ה-50, שרגא ויינברג, יישא את הדגל בטקס הפתיחה של המשחקים הפראלימפיים, שייצאו לדרך בריו בשבעה בספטמבר.

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית ישראלית. Dennis Grombkowski, GettyImages
זכתה לכבוד. ריבקין/GettyImages, Dennis Grombkowski

הוועד האולימפי העלה היום הילוך בהכנותיו לאולימפיאדת ריו כשאירח לפני הצהריים במלון כפר המכביה את הספורטאים הישראלים שייצגו את ישראל בברזיל. עיקר תשומת הלב התקשורתית הופנתה אל נבחרת ההתעמלות האמנותית שנמצאת בעין הסערה עקב פרשת אירה ויגדורצ'יק והדיווחים על כך שבעטה במתעמלת יקטרינה לבינה. הבנות שנחתו לפנות בוקר בארץ והגיעו לגיבושון במלון, התבקשו על ידי נציגי איגוד ההתעמלות לא לענות לשאלות העיתונאים.

גם בכירת המתעמלות נטע ריבקין שאינה קשורה לנבחרת הבנות, סירבה להתייחס לפרשה והסכימה רק לענות על שאלות בנוגע אליה. "אני מאושרת שיותר אנשים נחשפו להתעמלות האמנותית בזכות אליפות אירופה שנערכה בישראל ואני מקווה שנספק סיבות טובות לצפות בנו בריו", סיפרה ריבקין שנעדרה מאליפות אירופה שנערכה בחולון בשל פציעה, אבל לדבריה היא כעת כשירה לגמרי ומוכנה לתחרות בריו.

השייטים ששבו ממחנה אימונים שקיימו בחודש האחרון במפרץ בריו, סיפרו כי נתקלו במים מאוד מלוכלכים עד כי נאלצו לנווט בין גזעי עץ ואשפה שהיו מפוזרים במים. הטריאתלט רון דרמון לו תהיה זו אולימפיאדה ראשונה, נראה נרגש מאוד. "עצם זה שיש לישראל נציג באולימפיאדה זה כבר שיא", אמר דרמון. "בכל מקרה אנסה לעשות את הכי טוב מבחינתי בתחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חנה קנייזבה מיננקו אתלטית ישראלית. יוסי ציפקיס
אחת מכוכבות המשלחת. קנייזה מיננקו/יוסי ציפקיס

אחת הבולטות במפגש הבוקר הייתה חנה קנייזבה מיננקו שהצילה את האתלטיקה באליפות אירופה באמסטרדם כאשר ביום האחרון שלשום זכתה במדליית הכסף. מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון הסתובבה בין הספורטאים וערכה את ההכנות הלוגיסטיות למרות שהיא עדיין לא בטוחה בריו שכן לא הוכיחה יכולת בשנת 2016. אם היא לא תעשה זאת עד יום שני הקרוב ותטיל כידון למרחק של 60 מטרים, היא לא תטוס עם המשלחת.

הג'ודאים הישראלים נמצאים תחת משטר תקשורתי מאוד קפדני ולא ניתן להם אישור להתראיין. אורי ששון, שגיא מוקי וגולן פולק סיפרו כי רק אורן סמדג'ה יכול לאשר להם להתראיין.

אחר הצהריים תערוך המשלחת את הצילום המסורתי במלון. מחר יגיעו הספורטאים לטקס באנדרטה לזכר י"א חללי מינכן ומאוחר יותר יתארחו בבית הנשיא.

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים ריו 2016. מגד גוזני
התמונה הקבוצתית הרשמית/מגד גוזני
לינדה בולדר  ג'ודוקא ישראלית. יוסי ציפקיס
לינדה בולדר/יוסי ציפקיס
ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. יוסי ציפקיס
ירדן ג'רבי/יוסי ציפקיס
נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל. יוסי ציפקיס
נבחרת ההתעמלות האמנותית/יוסי ציפקיס
דונלד סנפורד אצן ישראלי. יוסי ציפקיס
דונלד סנפורד/יוסי ציפקיס
חבר הוועד האולימפי אלכס גלעדי לצד שרת התרבות והספורט מירי רגב. מגד גוזני
מירי רגב ואלכס גלעדי/מגד גוזני
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים ריו 2016. מגד גוזני
מי מהם יביא את המדליה? חברי המשלחת הישראלית לריו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully