וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס בורוסיס סגר בפנאתינייקוס, דיון תומפסון ואלכס טיוס בגלאטסראיי

הסנטר היווני חוזר לארץ הולדתו לראשונה מאז 2011 וישתכר כ-2.5 מיליון יורו בשנתיים. סנטר באיירן מינכן, שהוזכר כמועמד לירושלים ומכבי וסנטר נבחרת ישראל לשעבר ישחקו במחזיקת היורוקאפ

יאניס בורוסיס שחקן לבוראל ויטוריה (שמאל). GettyImages
חוזר לארץ הולדתו אחרי חמש שנים באיטליה ובספרד. בורוסיס/GettyImages

אוהדי פנאתינייקוס לא ממש אהבו עד היום את יאניס בורוסיס. כיאה למי ששיחק במשך חמש עונות באולימפיאקוס, הם קיללו וגידפו אותו בכל פעם שביקר באואקה עם קבוצות זרות. כך קרה גם במשחק האחרון של קבוצתם ביורוליג - כשהודחה בידי ויטוריה בקרב על הפיינל פור. אבל כל זה עומד להשתנות.

הסנטר היווני, שיהיה בן 33 בתחילת העונה, חוזר לארץ הולדתו אחרי חמש שנים באיטליה ובספרד. אחרי עונת השיא בקריירה שלו, שהסתיימה בבחירה לחמישיית העונה ביורוליג, הוא הגיע לסיכום עם פאו על חוזה לשנתיים, שבמהלכן ישתכר כ-2.5 מיליון יורו.

בורוסיס רשם בעונה החולפת ממוצעים נהדרים של 14.5 נקודות, 8.7 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים ומדד 21.1 למשחק ביורוליג. הוא ימשיך לשתף פעולה עם הגארד מייק ג'יימס, שכבר חתם במועדון הירוק מאתונה.

סמיח ארדן דרושפאקה מול אלכס טיוס אנדולו אפס. GettyImages
עדיין ביורוליג. טיוס/GettyImages

קבוצה נוספת שרשמה החתמות נהדרות היום היא גלאטסראיי שהודיעה על ההחתמות של דיון תומפסון, אלכס טיוס וג'ון דיבלר. תומפסון, ששיחק בשנה שעברה בבאיירן מינכן, הוזכר כמועמד למכבי תל אביב והפועל ירושלים, אך הקבוצה הטורקית, שזכתה אשתקד ביורוקאפ ותשחק בעונה הבאה ביורוליג, הצליחה להשלים מהלך בזק ולצרפו. טיוס ודיבלר סגרו את תנאיהם במועדון לפני שבוע וחתמו היום.

טיוס (28, 2.03) העמיד מספרים דלים של 5.9 נקודות ו-3 ריבאונדים תחת הדרכתו של דושאן איבקוביץ'. כמו במקרה של בורוסיס וג'יימס, גם הוא יפגוש פנים מוכרות בקבוצתו החדשה: גם הגארד ג'ון דילבר, ששיחק אשתקד באפס, חתם בגלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully