וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מוכן ליורובאסקט: "אלפי חובבי ספורט יגיעו לישראל"

ראש הממשלה שיגר את ברכת הדרך שלו לאיגוד לקראת אירוח אליפות אירופה 2017 ביד אליהו, וסיפר כי גם הוא שיחק כדורסל בילדותו. "ניצור לתיירים חוויה חיובית שתמריץ אותם לשוב ולבקר כאן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת ביקורו ברומא, איטליה. יוני 2016. AP
ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת ביקורו ברומא, איטליה. יוני 2016/AP

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שיגר מכתב לאיגוד הכדורסל ובו הביע את ברכת הדרך שלו לקראת אירוח אליפות אירופה בישראל בעוד כשנה.

"למשחקי האליפות צפויים להגיע אלפי חובבי ספורט מרחבי אירופה, ומלבד ההנראה שהם יפיקו מהצפייה בנבחרתם, תינתן להם הזדמנות להכיר את ארצנו ולהתרשם מיופייה", כתב נתניהו. "מבחינה זו משמש הכדורסל גשר של ידידות בין עמים ומדינות. עלינו להנעים לאורחים מחו"ל את השהייה בישראל וליצור חוויה חיובית שתמריץ אותם לשוב ולבקר כאן".

נתניהו סיפר במכתבו כי גם הוא שיחק כדורסל בילדותו. "הפופולריות של משחק הכדורסל אינו זקוקה להוכחות. מיליונים רבים בעולם משחקים כדורסל, ומיליארדים עוקבים בעניין אחר תחרויות לאומיות ובינלאומיות. הקצב, המיומנות הגופנית, היכולת בהגנה והכושר בהתקפה מרתקים את הדמיון ושובים את הלב".

ישראל נבחרה לארח את אחד מארבעת הבתים המוקדמים של היורובאסקט בספטמבר 2017, ולפיכך זכתה באופן אוטומטי בכרטיס להופעה ה-13 ברציפות שלה בטורניר. המשחקי ייערכו ביד אליהו, כשבמקביל ישוחקו בתים אחרים גם בהלסינקי, קלוז'-נאפוקה ואיסטנבול, שתארח את שלבי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully