וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'רום דייסון חתם לשנתיים

12.7.2016 / 21:55

סגנית האלופה הודיעה על צירופו של הגארד האמריקאי בן ה-29 לשנתיים. פיאניג'אני: "שחקן אנרגטי ואקספלוסיבי". בעונה שעברה קלע 15.9 נקודות למשחק בטורינו מהליגה הראשונה באיטליה

נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי ג'רום דייסון. החוזה עם הגארד האמריקאי הוא לעונה אחת ואופציה לעונה נוספת: דיסון אמור להרוויח כ- 275 אלף דולר לעונה הראשונה, ו-300 אלף דולר בעונה השנייה.

"ג'רום הוא שחקן אנרגטי ואקספלוסיבי", התייחס המאמן סימונה פיאניג'אני להחתמה, "הוא מאוד תחרותי וההשפעה שלו על הזכייה של ססארי ב"טרבל" האיטלקי לפני שנתיים הייתה אדירה. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הגארד וזה מוסיף גמישות לסגל שלנו. מאז שהוא שיחק בישראל לפני 4 שנים, הוא צבר הרבה ניסיון ואני משוכנע שהוא יתאים מאוד לקבוצה שאנחנו בונים."

דייסון (29, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת קונטיקט האיכותית משנת 2010 ששיחק במשך שנתיים בליגת הפיתוח לפני שקיבל הזדמנות ב-NBA בניו אורלינס. בעונת 2012/13 חתם בהפועל חולון ורשם 20.4 נקודות למשחק. לאחר העונה הטובה בחולון החל בקריירה מוצלחת מאוד באיטליה, כששיחק בברינדיזי, ססארי, עמה זכה באליפות ושיחק ביורוליג, והעונה עבר לטורינו שם רשם 15.9 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:
שון ג'ונס חתם לשלוש שנים בהפועל ירושלים
נמצא מחליף לרולנד: קרטיס ג'רלס חתם לשנתיים בהפועל ירושלים
צמח משום מקום: הכירו את הרכש של הפועל ירושלים טראוויס פיטרסון

עדכון ראשון: 9:17

שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. באדיבות הפועל ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
הזר הרביעי של האדומים. ג'רום דייסון/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully