וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.7: וינסנט יאנסן חתם בטוטנהאם, לוקא דין עובר לברצלונה

התרנגולים שילמו 22 מיליון יורו על החלוץ ההולנדי. וויליאן האריך את החוזה בצ'לסי בארבע שנים, אומטיטי חתם רשמית בברצלונה, שתביא גם את הקשר. גרציאנו פלה נחת בסין ונכנס לטופ-10 של המרוויחים הגדולים (כולל הרשימה המלאה). פפ קנה עוד שחקן, מוריניו מתכנן לשחרר

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של מאליק אבונה

העברות

* וויליאן האריך את חוזהו בצ'לסי בארבע שנים נוספות. לידיעה המלאה.

* ריאן ברטרנד חתם לחמש שנים בשורות סאות'המפטון.

* ברצלונה השלימה את עסקת העברת שחקן נבחרת צרפת וליון סמואל אומטיטי לחמש שנים תמורת 25 מיליון יורו.

* חלוץ אלקמאר בעונה החולפת, וינסנט יאנסן (22), חתם רשמית בטוטנהאם. יאנסן, שכבש 27 שערי ליגה בהולנד בעונה שעברה, עבר תמורת 22 מיליון יורו, ויחבור בחוד התרנגולים להארי קיין. ליאנסן חמש הופעות ושלושה שערים במדי נבחרת הולנד.

* אחיו של קון אגוארו, גאסטון קאסטיו, הצטרף בהשאלה לקרוטונה, העולה החדשה לליגה הראשונה באיטליה.

* המגן-בלם הארגנטינאי פקונדו רונקגליה (29) חתם לארבע שנים בסלטה ויגו. הוא הגיע אליה מפיורנטינה, אליה השתייך מ-2012.

* העולה החדשה לסרייה A, פסקארה, רכשה מאינטר את המגן השמאלי כריסטיאנו ביראגי (24) תמורת 2 מיליון יורו. החלוץ האלבני ריי מנאי (19) עשה בעצמו את הדרך מאינטר לפסקארה, אבל בהשאלה.

* נמשכת הנהירה לסין: החלוץ הגאבוני מאליק אבונה נמכר מאל אהלי לטיינג'ין טדה. הקבוצה המצרית קיבלה 7.25 מיליון יורו עבורו.

* שחקן הכנף ג'רסון קבראל חתם בבאסטיה הצרפתית, אחרי שחוזהו בטוונטה הסתיים. קבראל בן ה-25 חתם לשלוש שנים בקבוצה מקורסיקה.

* ליברפול השאילה להאדרספילד את השוער דני וורד. הוולשי בן ה-23 עמד בשער של נבחרתו במשחק הראשון שלה ביורו 2016 נגד סלובקיה.

* הקשר האחורי חוסה אלברטו קניאס חתם לשלוש שנים בפאוק סלוניקי. הספרדי בן ה-29 שיחק בשנתיים האחרונות באספניול.

* קשר נבחרת אוסטרליה, ג'וש ברילנטה, עזב את פיורנטינה וחתם לשלוש שנים בסידני. ברילנטה השתייך לוויולה במשך שנתיים, אבל בילה אותן בעיקר בהשאלות לאמפולי וקומו.

* ניק פאוול חתם בוויגאן לשלוש שנים.

דימיטרי פאייה שחקן ווסטהאם. GettyImages
מינימום 50 מיליון ליש"ט. פאייה/GettyImages

שמועות

* אחרי שהחתימה את אומטיטי, ברצלונה עומדת לבצע רכש צרפתי נוסף. על פי הדיווחים במדינה, הקטלאנים הגיעו לסיכום עם פריס סן ז'רמן לרכישתו של לוקא דין (22) המגן השמאלי הצרפתי תמורת 20 מיליון יורו. על פי הדיווחים העסקה סגורה והצגתו של השחקן צפויה ביום חמישי.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שארסנל מכינה הצעת ענק על חלוץ נאפולי, גונסאלו היגואין: 60 מיליון יורו + אוליבייה ז'ירו. באיטליה מספרים שמאמן נאפולי, מאוריציו סארי, מאוד מעריך את ז'ירו ועקב אחריו מקרוב ביורו 2016. מנגד,Calciomercato האיטלקי מדווח שווסטהאם מוכנה להציע 70 מיליון ליש"ט על היגואין.

* אלכס מאנינגר ששיחק בארבע השנים האחרונות באוגסבורג, החל להיבחן בליברפול. האם השוער האוסטרי בן ה-39 ירשים את יורגן קלופ ויחזור לאנגליה לראשונה מאז עזב את ארסנל לפני 16 שנה?

* דייויד גולד, מבעלי ווסטהאם, הבהיר בראיון ל-BBC: "לא נקשיב להצעות של פחות מ-50 מיליון ליש"ט על דמיטרי פאייה".

* ז'וזה מוריניו שלח סקאוטים לעקוב אחרי ריס אוקספורד באליפות אירופה לנוער שנפתחה אתמול בגרמניה. הקשר בן ה-17 של ווסטהאם נחשב לכישרון עצום וכבר שותף בשבעה משחקי פרמיירליג בעונה החולפת.

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. רויטרס
כמה הוא שווה? היגואין/רויטרס

* "גאזטו דלו ספורט" מדווח: אברטון מוכנה לשלם 45 מיליון יורו לנאפולי עבור הבלם הסנגלי קלידו קוליבאלי (25, 195). נשיא נאפולי דה לורנטיס צפוי להסכים לעסקה הגדולה, לאור העבודה שקבוצתו מתכננת לרכוש את אקסל ויטסל מזניט סנט פטרסבורג ב-25 מיליון יורו (ומשכורת של 3.2 מיליון יורו לעונה) ותשקיע 18 מיליון יורו בקשרה הארגנטינאי של יובנטוס רוברטו פריירה.

* קשר ספורטינג ליסבון, ז'ואאו מריו, היה לאחד השחקנים המצטיינים בשורותיה של אלופת אירופה הטרייה, נבחרת פורטוגל, ביורו האחרון. בעקבות זאת, ההתעניינות בו גברה, ועל פי דיווחים בפורטוגל פריס סן ז'רמן וצ'לסי הצטרפו למרוץ להחתמתו. בפורטוגל טוענים שהשתיים ייאלצו להיפרד מ-40 מיליון יורו אם ירצו להחתימו.

* אחרי שמוריניו אמר אתמול ש"שחקנים נוספים יעזבו את מנצ'סטר יונייטד", באנגליה מעריכים שמי שיעזבו (מלבד לחואן מאטה, שבו כבר מתעניינת יובנטוס) הם בסטיאן שווינשטייגר, מרקוס רוחו ודיילי בלינד. "פראנס פוטבול" הצרפתי טוען ששווייני יעבור לפריס סן ז'רמן. "ספורט" הקטלאני מדווח שגם ויאריאל רוצה את מאטה, גם ולנסיה ואברטון בתמונה.

* "טלגרף" מדווח כי צ'לסי מנסה לגבור על שנחאי הסינית במרדף אחר קשר לסטר נ'גולו קאנטה, אחרי שהסינים כבר הציעו 35 מיליון ליש"ט על הקשר של האלופה.

* מנצ'סטר סיטי גברה על יונייטד במרדף אחרי מרלוס מורנו, חלוץ קולומביאני בן 19 שמשחק באתלטיק נסיונל. "הוא קרוב מאוד לסיטי", טען מאמנו בקולומביה. כמו כן, פפ גווארדיולה עדיין נחוש לצרף את לירוי סאנה משאלקה.

שוער נבחרת צ'ילה קלאודיו בראבו. AP
יעבור לסיטי? בראבו מתעופף בגמר הקופה/AP

* ווסטהאם במשא ומתן מתקדם עם מילאן על רכישת קרלוס באקה. הקולומביאני בן ה-29 נרכש בשנה שעברה ב-21 מיליון ליש"ט, והפטישים עשויים לשלם עליו 26 מיליון ליש"ט אחרי שבעונתו הראשונה באיטליה כבש 21 שערים.

* "ספורט" הקטאלוני טוען: ברצלונה מוכנה לשמוע הצעות על השוער קלאודיו בראבו, ועשויה לשים קץ לרוטציה ולמתיחות בין השוערים ולהמר על מארק אנדרה דר שטגן בתור שוער ראשון. על פי הדיווחים: גווארדיולה רוצה אחד מהם בסיטי, כשהוא מודאג מהיכולת של ג'ו הארט.

* קשר נבחרת צרפת מוסא סיסוקו, 26, שבלט ביורו האחרון, לא מודאג מתג המחיר שניוקאסל הציבה עליו - 35 מיליון ליש"ט. "מבחינתי זה לא משנה", אמר הקשר, שלא ימשיך לשחק בקבוצתו בליגה השנייה, "אני בטוח שהקבוצות שירצו איתי יגיעו עם ניוקאסל לעמק השווה, מקווה שזה יקרה מוקדם ככל האפשר".

ארסן ונגר עם תיירי הנרי, ארסנל. AP
כבר לא צוחק. הנרי/AP

וגם:

* מתיחות בין ארסן ונגר לתיירי הנרי, שהועסק בצוות האימון של מחלקת הנוער של ארסנל (שבה עבד ארבעה ימים בשבוע, ללא תשלום). ונגר דרש מכוכב העבר לעזוב את משרתו כפרשן "סקיי" (שבמסגרתה מרוויח 4 מיליון ליש"ט לעונה) מאחר שביקר בפומבי שחקנים של ארסנל, במיוחד את אוליבייה ז'ירו. הנרי לא מתכוון לקבל את הבקשה.

* על פי אתרי ההימורים, כריסטיאנו רונאלדו הוא המועמד המוביל לזכות בתואר כדורגלן השנה בעולם (1/6), והוא מקדים בהרבה את ליאו מסי (9/2), אנטואן גריזמן (11/2), לואיס סוארס (11/2), גארת' בייל (25/1) ופול פוגבה (25/1).

* גרציאנו פלה, הרכש החדש והנוצץ של הליגה הסינית, נחת בסין עם חברתו והתקבל בחום אופייני.

גרציאנו פלה נוחת בסין. GettyImages
במקום השישי בטבלת המרוויחים. פלה/GettyImages
חברה של גרציאנו פלה נוחתת בסין,  ויקטוריה וארגה. GettyImages
הנסיכה החדשה של סין. וארגה/GettyImages

עשרת המרוויחים בכדורגל העולמי

גרציאנו פלה דחק את ויין רוני מרשימת הכדורגלנים בעלי השכר הגבוה. חלוץ נבחרת איטליה עלה למקום השישי בטבלה אחרי המעבר שלו לליגה הסינית, כשירוויח 16 מיליון יורו לעונה במדי שאנדונג.

רשימת עשרת הגדולים:
10. טיאגו סילבה, פריס סן ז'רמן - 12 מיליון יורו לעונה
9. ג'קסון מרטינס, גוואנגז'ו אווגרנדה - 12.5 מיליון יורו לעונה
8. אזיקיאל לאבצי, הביי צ'יינה פורצ'ון - 13 מיליון יורו לעונה
7. תומאס מולר, באיירן מינכן - 13.5 מיליון יורו לעונה
6. גרציאנו פלה, שאנדונג לוננג - 16 מיליון יורו לעונה
5. זלאטן איברהימוביץ', מנצ'סטר יונייטד - 16 מיליון יורו לעונה
4. ניימאר, ברצלונה - 19 מיליון יורו לעונה
3. הולק, SIPG שנחאי - 20 מיליון יורו לעונה
2. ליאונל מסי, ברצלונה - 20 מיליון יורו לעונה
1. כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד - 21 מיליון יורו לעונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully