וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מרים המשקולות שבר שיא היסטורי - והתעלף מיד לאחר מכן

אדי הול הפך לאדם הראשון שהצליח להרים חצי טון, אך איבד את הכרתו למספר שניות בסיום. התסרוקת המטורפת של לנרי קהינדה לעונה החדשה, תמונות העירום של "Body issue", שגעון הפוקימון גו מגיע גם לבאיירן מינכן, ושחקן הפוטבול שנרדם על ההגה, ולא התעורר במשך 20 דקות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: נבחרת פורטוגל חוגגת את הזכייה ביורו

18:45: דאע"ש ערפו את ראשם של ארבעה שחקני כדורגל ומאמן

על פי הדיווחים, ארגון המדינה האיסלמאית הקיצוני, שרואה בכדורגל פעילות המנוגדת לחוקי הדת, הוציא להורג בצורה ברוטלית ולעיני מאות צופים ארבעה משחקני קבוצה אל שבאב הסורית ואת מאמנם. מלבד היותם מעורבים בעולם הכדורגל, בארגון חשדו שהם גם מרגלים עבור הכורדים ופרסמו את תמונות ההוצאה להורג ברשתות החברתיות.

13:00: מזל טוב לאנה איבנוביץ' ובסטיאן שווינשטייגר, שהתחתנו בונציה

11:06: תמונות העירום האומנותיות של מגזין "Body issue"

כמדי שנה, המגזין "Body issue" פרסם תמונות עירום אומנותיות של ספורטאים, כשהשנה מככבים גרג לוגאניס, דוויין ווייד, וון מילר, קונור מקגרגור, אנטוניו בראון.

09:32: הפך לאדם הראשון שמרים חצי טון - והתעלף מיד לאחר מכן

מרים המשקולות, אדי הול, נכנס לדפי ההיסטוריה. הול הפך לאדם הראשון בעולם שהצליח להרים חצי טון, כשמיד לאחר מכן הוא התעלף. הול, שהשיא הקודם גם כן היה שייך לו (465 קילו), אמר לאחר התחרות: "כמעט נהרגתי, אבל אני בטוח שההישג הזה ייזכר שנים רבות. אני מרגיש כמו האדם הראשון על הירח. אני חלק מההיסטוריה, זה עושה אותי גאה".

09:20: שחקן הפוטבול נרדם על ההגה - השוטרים ניסו להעיר אותו במשך 20 דקות

שחקן הפוטבול של מכללת ג'ורג'יה, ג'ונתן לדבטר, נעצר על ידי המשטרה המקומית לאחר שעל פי החשד נרדם על ההגה כשנהג תחת השפעת אלכוהול. השוטרים שעצרו את השחקן, מצאו אותו ישן על ההגה וניסו להעיר אותו במשך 20 דקות. השוטרים ניסו לדפוק על חלון מכוניתו ולצעוק לכיוונו, אך לא הצליחו למשוך את תשומת לבו. רק לאחר שהפעילו את הסירנה התעורר השחקן ונלקח לחקירה.

09:04: שגעון הפוקימון גו מגיע גם לבאיירן מינכן

9:00: מה אמר בראדלי קופר שגרם לאירינה שייק לבכות במהלך גמר ווימבלדון?!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully