וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל חתם במכבי אשדוד ויעבור בהשאלה מהפועל ירושלים

12.7.2016 / 7:59

הגארד-פורוורד (21, 1.92) ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון, הפך לרכש השני של מאיר טפירו אחרי יפתח זיו, ויחליף את אור סולומון. במועדון מעוניינים לצרף את כדיר, ווילי וורקמן עשוי להמשיך

one

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה היום (שלישי) את הגארד-פורוורד אדם אריאל בהשאלה מהפועל ירושלים לעונה הקרובה. אריאל, שהושאל בעונה שעברה להפועל חולון, היה אמור להמשיך בקבוצה הסגולה, אך בעקבות הסחבת בחולון נוצר מצב של אי ודאות לגבי המשך דרכו, ובאשדוד ניצלו זאת כדי לצרפו. הוא ימשיך את שיתוף הפעולה עם עוזר המאמן יונתן אלון, שהגיע מחולון, לאחר שהשניים עבדו ביחד גם במחלקת הנוער של הפועל ירושלים.

אריאל (21, 1.92) הוא כאמור בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, שקיבל טעימה ראשונה מקבוצת הבוגרים כבר בעונת 2012/13, ובעונה לאחר מכן תחת בראד גרינברג החל לקבל יותר הזדמנויות. בעונת 2014/15 היה הישראלי הרביעי ברוטציה כשקיבל 12.6 דקות למשחק, וקלע 3.4 נקודות למשחק בעונת האליפות של ירושלים. בסוף אותה עונה עבר לברמרהאבן הגרמנית, שם אימן מולי קצורין, אך נפצע עם תחילת העונה ולא השתלב כמו שצריך, מה שגרם לו בסופו של יום לחזור לישראל ולחתום בהפועל חולון. ב-19 משחקים במדים הסגולים רשם 2.8 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק.

אריאל הפך לרכש השני של מאיר טפירו במועדון, לצידו של יפתח זיו שחתם בשבוע שעבר, ולהחליף בסגל את אור סולומון שעזב את אשדוד וחתם במכבי קרית גת, למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת. באשדוד עושים מאמצים כדי לצרף גבוה ישראלי בכיר, כשהגישו הצעה לאלישי כדיר, אך בשלב הזה הפורוורד של הפועל אילת לא קיבל החלטה היכן ישחק. ווילי וורקמן עשוי להמשיך לעונה נוספת.

אדם אריאל שחקן הפועל חולון (ימין) מול מארק ליונס שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
עוד השאלה. אדם אריאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully