וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה מיננקו נחתה בישראל: "מקווה לעשות תוצאה טובה יותר בריו"

11.7.2016 / 19:42

סגנית אלופת אירופה הטרייה נחתה בארץ עם מדליית הכסף: "ברור שאני מרוצה מהמדליה, אבל כבר מחר אצטרך לשכוח ממנה ולעבוד קשה. אני עוד לא בכושר וצריכה לצבור ביטחון לקראת ריו"

צילום: אבי כהן, עריכה: מרום שפיצר

אלמלא זכייתה של חנה קנייזבה מיננקו במדליית הכסף באליפות אירופה בקפיצה משולשת, איגוד האתלטיקה היה רושם הופעה מאוד עגומה בסוף השבוע שעבר באמסטרדם. אתלטים נפסלו, לא הוכיחו יכולת ולא קבעו קריטריונים לריו. מיננקו הצליחה ביום האחרון לתחרות להמתיק את הגלולה המרה. אחר הצהריים היא נחתה בנתב"ג ותקבל בעקבות זכייתה גם סכום של 28 אלף שקל מהוועד האולימפי, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים. תוצאתה 14.51 מטר תקנה לה כנראה מקום בגמר בריו, אבל אם היא רוצה לחזור מברזיל עם מדליה היא חייבת תוצאה יותר איכותית.

עם נחיתתה אמרה מיננקו: "אני מרגישה בסדר. אני חושבת שהגיע לי מקום ראשון וחבל שלא סיימתי במקום הזה, אבל אני עוד לא בכושר. עכשיו מחכה האולימפיאדה, התחרות החשובה של השנה. אני מקווה שאעשה קפיצות טובות, אני צריכה לצבור ביטחון לקראת ריו. אני מקווה שאני יכולה לעשות תוצאה טובה יותר. הפסילות היו בגלל הרוח. אני שמחה מהמדליה, אבל מחר אני כבר צריכה לשכוח ממנה ולעבוד קשה".

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. אבי כהן
הפנים לריו. מיננקו/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully