וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באילת מקווים להודיע על הגוף שינהל את הקבוצה עד לסוף השבוע

11.7.2016 / 18:47

מאז עזיבתו של דורון הרציקוביץ' עסוקים במועדון הדרומי בהכנות לקראת העונה הבאה. חנן קולמן מועמד להצטרף, אפיק ניסים צפוי להישאר במועדון

עודד קטש מאמן הפועל אילת. ברני ארדוב
צפוי להמשיך. קטש/ברני ארדוב

בהפועל אילת מקווים כי עד לסוף השבוע הקרוב יוכלו להכריז על צוות האנשים שינהלו את הקבוצה החל מהעונה הבאה, לאחר שהבעלים דורון הרציקוביץ' הודיע על עזיבת הקבוצה לפני שבועיים. העמותה שמנהלת את הכדורסל באילת, שבראשה עומד גיא אדירן, התכנסה מספר פעמים ובקרוב ממנה תצא היישות שתנהל את הקבוצה הבוגרת שתשחק בעונה הבאה בליגת העל.

באילת בינתיים לא יכולים להחתים שחקנים לקראת העונה הבאה, מאחר ועדיין אין גוף ספציפי שמנהל את הקבוצה באופן רשמי, אך למרות זאת סגרו עם עודד קטש לעונה נוספת ומשוחחים עם מספר שחקנים לגבי האפשרות להצטרף למועדון. אחד השחקנים הוא הפורוורד אור סולומון, ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד, אך לוואלה! ספורט נודע כי הוא צפוי לעזוב את עיר הנמל וככל הנראה להצטרף לאילת. גם חנן קולמן הוזכר כמועמד להצטרף, אם אכן יעזוב את מכבי חיפה.

אפיק ניסים מחזיק בחוזה לעונה נוספת, והוא צפוי להמשיך, בניגוד לאלישי כדיר שחוזהו בקבוצה אינו תקף, והוא מבוקש במכבי ראשון לציון, כפי שפרסמנו לפני כשבועיים, וכן בהפועל חולון ובמכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully