וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד סלינג'ר סיכם בטורונטו, "דריימונד גרין נעצר באשמת תקיפה"

שחקן הפנים של בוסטון שילם את מחיר הגעתו של אל הורפורד ומצא בית חדש בראפטורס. הפורוורד נעצר במישיגן, שוחרר ממעצר אך מחויב לחזור להקראת כתב האישום תוך עשרה ימים

רויטרס

הגעתו של אל הורפורד לבוסטון סללה את דרכו של ג'ארד סלינג'ר החוצה, והיום (שני) מצא שחקן הפנים בן ה-24 קבוצה חדשה בדמות טורונטו. הסלטיקס, שהחליטו לא לממש את האופציה על הבחירה ה-21 בדראפט 2012, נפרדים מסלינג'ר, בו תלו תקוות גדולות מאוד.

סלינג'ר, שרשם אשתקד ממוצעים של 10.3 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק, סיכם לעונה בראפטורס ואמור להרוויח כשישה מיליון דולר.

אחד השחקנים המצטיינים העונה ב-NBA, פורוורד גולדן סטייט, דריימונד גרין, נעצר ביום אתמול (ראשון) באיסט לנסינג, מישיגן באשמת תקיפה, כך מדווחים בארצות הברית. "אני לא יכול לפרסם את שמו של השחקן שנעצר", אמר דובר המשטרה המקומית בנושא. "אני כן יכול לאשר שעצרנו שחקן NBA באשמת תקיפה". על פי הדיווח, לגרין, ששוחרר ממעצר, יש עשרה ימים לחזור לאיסט לנסנינג להקראת כתב האישום, כשרוב פרטי המקרה טרם פורסמו.

גרין צפוי לשחק עם נבחרת ארצות הברית באולימפיאדה הקרובה, ועדיין לא ברור איך המקרה ישפיע עליו. הוא רשם העונה את עונתו הרביעית ב-NBA, והיה אחד השחקנים החשובים בסגל של הווריירס, שרשמו עונה נפלאה שנעצרה רק בגמר ה-NBA.

גרין קלע העונה 14 נקודות בממוצע למשחק, אליהן הוסיף 9.5 ריבאונדים ו-1.4 חסימות ב-34.7 דקות. בעונה שעברה האריך הפורוורד את חוזהו בגולדן סטייט בחמש שנים נוספות בשווי 85 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ייקח חלק באולימפיאדה? גרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully