וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטיסיה בק תשתתף באולימפיאדה: "החלום לייצג את ישראל התגשם"

11.7.2016 / 19:01

איגוד הגולף הבינלאומי פרסם את רשימת השחקנים והשחקניות אשר יקחו חלק בריו 2016 וביניהם גם בק, שאמרה: "תמיד הבטתי על הספורטאים שלנו מתחרים לעיני מליונים כשהם נושאים את דגל המדינה"

לטיסיה בק גולפאית. GettyImages
"מרגישה ברת מזל". בק/GettyImages

הגולפאית הישראלית, לטיסיה בק בת ה-24, תשתתף באולימפיאדה. היום (שני) פרסם איגוד הגולף הבינלאומי את רשימת השחקנים והשחקניות אשר יקחו חלק באולימפיאדת ריו, ובק ביניהם. הגולפאית מדורגת במקום ה-42 ברשימה, אשר הקנה לה כרטיס למשחקים האולימפיים בברזיל, שייפתחו ב-5 באוגוסט.

"אני מתרגשת מאוד", אמרה בק. "מבחינתי החלום לייצג את ישראל באולימפיאדה התגשם. תמיד הבטתי על הספורטאים שלנו מתחרים לעיני מליונים כשהם נושאים את דגל המדינה, אבל לא דמיינתי שגם אני אהיה במקום הזה, בין השאר כי הגולף לא היה שנים ארוכות חלק מהמשחקים האולימפיים. אני מרגישה ברת מזל ורוצה להודות למשפחה, לחברים, לאיגוד הגולף ולוועד האולימפי שהאמינו בי".

יו"ר איגוד הגולף אלון גרנות: "יום חג לגולף הישראלי וזה אפילו יום חג לספורט הישראלי כולו. הגולף הוחזר למשפחה האולימפית אחרי 112 שנים ואנחנו גאים בהישג של לטיסיה שמהווה מודל לחיקוי לבאות אחריה. תודה מיוחדת לראש היחידה לספורט השגי דני אורן ולמנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג שהאמינו בלטיסיה מהיום שהגולף הוחזר לתכנית המשחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • לטיסיה בק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully