וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: אור סולומון חתם לשנתיים

11.7.2016 / 19:45

הפורוורד (23, 2.02), שסיים אשתקד כמלך הריבאונדים הישראלי של ליגת העל, ניצל את אופציית היציאה שלו מהחוזה במכבי אשדוד והצטרף לקבוצה של נתי כהן שאמר: "רציתי אותו כבר שנתיים, מאמין בו מאוד"

שחקן מכבי אשדוד אור סולומון. לירון מולדובן
התחלה חדשה. סולומון/לירון מולדובן

מכבי קרית גת רשמה הערב (שני) את ההחתמה השנייה שלה לקראת העונה הקרובה כשצירפה את הפורוורד אור סולומון לשנתיים הבאות. לסולומון היה חוזה במכבי אשדוד, עם אפשרות יציאה, והוא ניצל אותה, כשקרית גת גברה על הצעה של הפועל אילת שהייתה מאוד מעוניינת בשחקן. סולומון מצטרף לאורי קוקיה בקבוצה של נתי כהן. שחקן נוסף שעשוי להצטרף לקרית גת הוא יחזקאל סקוורר.

"אור שחקן שרציתי כבר שנתיים, אני מאמין בו מאוד, יש לנו היכרות רבת שנים", אמר נתי כהן לאחר החתימה, "אני משוכנע שאור יצליח למקסם את יכולותיו אצלנו, אנחנו ניתן לו את כל הכלים להצליח לפרוץ. ממשיכים קדימה בבניית הסגל. יש רצון אצל כולנו להמשיך להתקדם לאט ובטוח ולעשות העונה התקדמות נוספת."

סולומון (23, 2.02) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בקבוצה הבוגרת במשך שלוש עונות מלאות, ובסיומן ביקש לעזוב וחצה את הכביש לעירוני נס ציונה. בנס ציונה רשם סולומון עונה לא טובה, ירד בדקות המשחק שלו, וביקש לעזוב למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת. העונה באשדוד שב להיות חלק משמעותי, למרות פציעה במהלך העונה, וסיים עם 4.8 נקודות ועם תואר מלך הריבאונדים הישראלי עם 7.1 ריבאונדים למשחק, ב-21.6 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully