וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שדרגה את החוזה של אלירן עטר, שיחתום לשלוש שנים

11.7.2016 / 16:54

כפי שפורסם בוואלה! ספורט החלוץ נפגש עם שחר, יחתום על חוזה לשלוש שנים עם שדרוג קטן בחוזה ויישאר בירוק. שחר: "הוא שחקן וירטואוז. לא הייתה כוונה לשחרר אותו והוא יצטרף בקרוב לאימונים"

ניב אהרונסון

בווידאו: דקל קינן מדבר לקראת העונה הקרובה

עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם בוואלה ספורט ביום שישי, אלירן עטר זכה לשדרוג ממכבי חיפה ויישאר במועדון גם בעונה הבאה. על פי סיכום בין שחר לעטר, החלוץ יחתום על חוזה חדש לשלוש שנים ויזכה לשדרוג קטן בחוזהו.

לאחר הפגישה הודיע שחר רשמית כי עטר נשאר במכבי חיפה. שחר פרסם את דבריו באתר הרשמי שם כתב: "ברצוני לשים קץ לנושא אלירן עטר בתקשורת. מעולם לא אמר לנו עטר שאינו רוצה לשחק במכבי חיפה. אלירן הוא שחקן וירטואוז. לא הייתה כוונה לשחרר אותו וכך גם נאמר לכל מי שפנה אלינו בנושא. לכשיחלים עטר מפציעתו בימים הקרובים, יצטרף לאימוני הקבוצה עמה יש לו הסכם לשלוש העונות הקרובות".

עטר, שחתום לעוד שנתיים, האריך למעשה את חוזהו בעונה אחת. הודעת נשיא המועדון שמה קץ למשא ומתן עם מכבי תל אביב ובכך מודיעה חיפה כי השחקן יישאר בכל מקרה במועדון. במקביל, חיפה מנסה לסגור את עסקת צירופו של שלומי אזולאי. אם מכבי תל אביב תחליט לחזור בה מהסיכום, הירוקים יפנו לקשר אוסטריה וינה רועי קהת.

עוד בנושא:
מכבי חיפה: אלירן עטר דורש לפתוח את החוזה, ייפגש עם ראשי המועדון
מכבי חיפה: עטר הצטלם עם המדים החדשים
מכבי חיפה ועטר ייפגשו בימים הקרובים, החלוץ לא ישחק באירופה

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. טל לוי
נשאר בירוק. עטר/טל לוי
העתק קוד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully