וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר הצטלם עם המדים החדשים. רעננה תרכוש חלק מכרטיסו של הירש?

11.7.2016 / 13:52

החלוץ שייפגש עם ראשי המועדון בנוגע לשדרוג הגיע לצילומים ומבין שייתכן שיישאר. אלון הציע לשחר לרכוש אחוזים מכרטיס החלוץ. שיחה נוספת עם קרויף לגבי אזולאי. אם לא יגיע, במועדון יפנו שוב לקהת

ניב אהרונסון

במכבי חיפה מגבירים הילוך בנוגע לעסקת שלומי אזולאי. במועדון שוחחו פעם נוספת עם ג'ורדי קרויף ומצפים שמכבי תל אביב תכבד את הסיכום בין המועדונים, לאחר שעוד לפני הבעיות שנוצרו בעסקה, הובהר לסגנית האלופה כי המשא ומתן לגבי אלירן עטר אינו קשור לסיכום עם הקשר שרוצה לחזור לחיפה. אם אזולאי לא יגיע, לוי יבקש להחתים את רועי קהת. במועדון טוענים כי הדרישות הכספיות של קהת מוגזמות (גורם: "אין כמעט שחקנים ישראלים ששווים חצי מיליון יורו לעונה"), אבל ייתכן ותעשה פניה נוספת לקשר. יחד עם זאת, במועדון עדיין סבורים שבמהלך השבוע אזולאי יקבל אור ירוק לעזוב ויחתום מיידית לאור הסיכום עימו לשלוש שנים.

מכבי חיפה תקבל כמיליון יורו על טואטחה. אקפאי בדרך לסלובן ליברץ
מכבי חיפה ועטר ייפגשו בימים הקרובים, החלוץ לא ישחק באירופה

אלירן עטר, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
במדים הירוקים. עטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

אפרופו עטר, החלוץ התבקש להגיע היום לצילומים עם המדים החדשים של חיפה. בימים הקרובים ייפגשו במועדון עם החלוץ וכפי שפרסמנו ביום שישי, המטרה היא לשדרג את החוזה של החלוץ כדי להתגבר על המתיחות שנוצרה לאחרונה על רקע רצונו לעזוב למכבי תל אביב. עטר הבהיר מהם הסכומים אותם יכל לקבל במכבי תל אביב (420 אלף דולר, לעומת כ-250 אלף בחיפה), ושם לוקחים את העניין הזה בחשבון.
רוני לוי עושה מאמצים לצרף מגן שמאלי זר. מספר שמות כבר הוצעו למאמן, אך עדיין לא הגיעו לסיכום עם אחד מהם.

בחיפה היו רוצים לראות את עומרי בן הרוש בקבוצה, אך הוא טרם שוחרר ממכבי תל אביב. אחרי ששחר הירש חתם בהפועל רעננה, במועדון עושים מאמצים לשחרר לצמיתות גם את אוראל דגני, שמבוקש ברעננה והפועל תל אביב ואביחי ידין, שמבוקש אצל האדומים ויש ניסיון להעבירו אליהם. לגבי דגני, מתברר כי במסגרת עסקת עומרי גלזר, נקבע כי אשר אלון יוכל לשאול מחיפה שחקנים בסכום מסוים. האופציה ניתנה לאלון תמורת מחיר מופחת בעסקת גלזר והוא מעוניין לצרף את דגני כבלם. ידין כתב היום בחשבון האינסטגרם שלו: "משכורת לא נותנים, אוטו לא נותנים. מה יהיה?". מתברר כי בשיחה שהתקיימה עם הפועל תל אביב מכבי חיפה הבהירה שתדרוש פיצוי עבור שני השחקנים ולא תשאיל אותם בחינם, בטח לא בעונה האחרונה בחוזה שלהם. לגבי שחר הירש אותו השאיל אלון לשנתיים, נקבע כי הסעיף לעונה השניה תקף במידה ולא יחזור למכבי חיפה. כך או כך, אלון מנסה לרכוש חלק מכרטיס השחקן של החלוץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניקיטה רוקאביציה, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
רוקאביציה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
גילי ורמוט, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
גילי ורמוט, מכבי חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
גליינור פלט, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
גליינור פלט, מכבי חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully