וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: "האל סיטי מעוניינת לצרף את בירם כיאל"

על פי דיווחים בממלכה, העולה החדשה לפרמיירליג תנסה להחתים את שחקן העונה של ברייטון, לו נותרה עוד עונה אחת בחוזה. קבוצתו צפויה לדרוש כ-1.5 מיליון ליש"ט עבורו. סלטיק דורשת 10 מיליון ליש"ט על ביטון, אספניול החליטה לרדת מהעסקה

בירם כיאל שחקן ברייטון (מימין) מול דמרארי גריי שחקן בירמינגהאם. GettyImages
בדרך לפרמיירליג? כיאל/GettyImages

בירם כיאל רשם את אחת העונות הטובות בקריירה שלו בעונה שעברה במדי ברייטון. הקשר בן ה-28, שפתח את עונתו השנייה בקבוצה מהצ'מפיונשיפ, נבחר לשחקן המצטיין של ברייטון לאחר שרשם 45 הופעות ליגה בהרכב הפותח.

היום (שני) מדווחים באנגליה שהאל סיטי, העולה החדשה לפרמיירליג, מעוניינת לצרף את השחקן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במדי ברייטון. על פי הדיווח, השחפים ידרשו כ-1.5 מיליון ליש"ט עבור הקשר, שאם יעבור, האל תהיה קבוצתו הרביעית בקריירה אחרי מכבי חיפה, סלטיק וברייטון.

כיאל החל את הקריירה במכבי חיפה ובעונת 2010/11 עבר לסלטיק. הוא שיחק בסקוטלנד חמש עונות לפני שעבר לברייטון בינואר 2015, בשורותיה הוא משחק עד לימים אלו, ועימה כמעט והעפיל לפרמיירליג בסיום העונה החולפת.

לא רחוק משם, בסקוטלנד, מדווחים שאספניול התעניינה בקשר סלטיק, ניר ביטון, אך נבהלה מתג המחיר שדרשו ההופס (10 מיליון ליש"ט) והחליטו בעקבות זאת לרדת מהעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully