וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס זאמר עוזב את תפקידו כמנהל המקצועי של באיירן מינכן

אחרי ארבע שנים בתפקיד ובשל בעיות בריאותיות, זאמר נפרד מאלופת גרמניה: "לעבוד בבאיירן זה שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביום ואלה אתגרים שאני לא יכול לעמוד בהם כרגע"

מתיאס זאמר מנהל ספורטיבי של באיירן מינכן. GettyImages
עוזב אחרי ארבע שנים. זאמר/GettyImages

באיירן מינכן תצא העונה לדרך חדשה, כאשר לאחר שלוש שנים תחת פפ גווארדיולה, יאמן את המועדון האיטלקי הוותיק קרלו אנצ'לוטי. האימפריה הבווארית, שזכתה בארבע אליפויות רצופות, אך תחת גווארדיולה לא הצליחה להעפיל לגמר ליגת האלופות, תיאלץ להתחיל במסע החדש שלה ללא עוד דמות מפתח במועדון בשנים האחרונות, מתיאס זאמר, זאת לאחר שהיום (ראשון) הודיעה באיירן כי המנהל המקצועי עוזב לאחר ארבע שנים בתפקיד.

על פי הודעת המועדון, זאמר עוזב את התפקיד לבקשתו. זאמר בן ה-48 מסר: "הבדיקות האחרונות הראו שהמצב הבריאותי שלי טוב, אך לא 100 אחוז ובשבועות האחרונים נעדרתי רבות מהמשרד. היה לי את הזמן וההזדמנות לחשוב על הרבה דברים, על המשפחה שלי והעבודה בבאיירן. להיות המנהל המקצועי של באיירן זו עבודה של שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביום. כל האנרגיות שלי הוקדשו למועדון ולאוהדים ואלה אתגרים שאני לא יכול לעמוד בהם כרגע. אני מודה לבאיירן ולאנשים הנהדרים שעבדתי איתם. הייתה תקופה נפלאה. זכינו בעשרה תארים גדולים ושלטנו בזירה המקומית זו הייתה חוויה מדהימה".

קרל היינץ רומיניגה מסר: "אני רוצה להודות למתיאס על עבודה מוצלחת ונאמנה ואני מאחל לו הצלחה בהמשך. התפקיד לא יישאר פנוי, נמלא אותו בקרוב. בינתיים נמשיך לחלק את הסמכויות שלו, כפי שעשינו מאז אפריל וכך נוכל להחליט על מחליף בלי לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully