וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: לוקאס סילבה הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 23

קשר ריאל מדריד ערך בדיקות רפואיות בפורטוגל, במהלכן נתגלתה בעיה בלבו. בעקבות המלצת הרופאים, הוא נאלץ להודיע על פרישה אחרי ארבע שנות משחק. שיחק בעונה החולפת במארסיי, והספיק לרשום שבע הופעות בנבחרות הצעירות של ברזיל

לוקאס סילבה מוצג כשחקן ריאל מדריד. AP
עצוב. לוקאס סילבה בימים שמחים יותר/AP

בינואר 2015 הודיעה ריאל מדריד על החתמתו של הקשר הברזילאי, לוקאס סילבה, תמורת 14 מיליון יורו. רבים הרימו גבה בעקבות צירופו של השחקן האנונימי יחסית, שלא הצליח להשתלב ולאחר שמונה משחקים בלבד הושאל בינואר למארסיי. הקשר בן ה-23 סיים את ההשאלה שלו בצרפת, ואם הוא קיווה לשחק פעם נוספת במועדון הפאר ממדריד, היום (ראשון) חלומותיו התנפצו.

לוקאס סילבה אמור היה לשחק בספורטינג ליסבון העונה, אליה היה אמור לעבור בהשאלה מהבלאנקוס, אלא שבמהלך הבדיקות הרפואיות שעבר במועדון מליסבון נתגלתה בעיה בלבו, ורופאי המועדון המליצו לו לפרוש מכדורגל. הקשר החליט שלא לקחת סיכון, והודיע כי הוא פורש מכדורגל באמצעות חשבון האינסטגרם שלו.

לוקאס סילבה החל את הקריירה בקרוזריו, בשורותיה שיחק שלוש שנים (שלושה שערים ב-58 הופעות). בינואר 2015 ריאל מדריד שמה עליו את ידה וצירפה אותו למועדון, אך בינואר עבר למארסיי בהשאלה, בשורותיה רשם 22 הופעות בליגה הצרפתית. כמו כן הוא רשם שבע הופעות בנבחרות הצעירות של ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully