וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורניר הקדם-אולימפי בכדורסל: נבחרת צרפת העפילה לריו

טוני פארקר כיכב עם 26 נקודות והצרפתים גברו במנילה 74:83 על נבחרת קנדה החזקה, כדי להשיג את הכרטיס האחרון לטורניר הכדורסל האולימפי. דה קולו קלע 22, 20 של קורי ג'וזף לא הספיקו

טוני פארקר נבחרת צרפת מול קנדה. AP
הביא את צרפת לריו. פארקר/AP

נבחרת צרפת הפכה היום (ראשון) לנבחרת ה-12 והאחרונה שמבטיחה את מקומה בטורניר הכדורסל האולימפי, שייצא לדרך בריו בשישה באוגוסט, זאת לאחר שגברה על נבחרת קנדה 74:83 בגמר הטורניר הקדם-אולימפי שנערך במנילה, הפיליפינים.

הצרפתים, שמקווים להשלים ערב חלומי עם זכייה בגמר היורו, פתחו בטירוף התקפי וסיימו את הרבע הראשון ביתרון חמש, 25:30. אלא שהרבע הבא היה הפוך לחלוטין וקנדה "ניצחה" בו 9:11, כדי לרדת להפסקה בפיגור צנוע של שלוש נקודות בלבד.

הדרמה נמשכה גם במחצית השנייה, כאשר לעשר הדקות האחרונות מגיעים הצרפתים בפלוס חמש, 51:56 ושם, היכולות הגבווהת שלה, לצד העמידה בלחץ, הספיקו, כאשר טוני פארקר מככב עם 26 נקודות. מלבד שחקן סן אנטוניו, מי שעוד הבריק אצל הצרפתים היה ננדו דה קולו, שסיים עם 22 נקודות. קורי ג'וזף, שהטורניר המעולה שלו לא הספיק, סיים עם 20 נקודות, 6 אסיסטים וגם 7 איבודים בקנדה. מלווין אג'ים הוסיף 19.

צרפת שובצה לבית A, אליו שובצה גם סרביה, ובו משחקות נבחרות ארצות הברית, ונצואלה, סין ואוסטרליה, ואילו קרואטיה שובצה לבית B - הקשה יותר - ובו ארגנטינה, ספרד, ברזיל, ליטא וניגריה.

טריסטן תומפסון נבחרת קנדה מול צרפת. AP
הקנדים פספסו בגדול. טריסטן תומפסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully