וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו חתם בהפועל אשקלון לעונה נוספת וישלים ארבע עונות בקבוצה

הקשר הותיק האריך את חוזהו בדרום וימשיך לעונה רביעית ברציפות: "המועדון הפך לבית שני שלי והוא חשוב מאוד לכדורגל הישראלי". מטעם הקבוצה נמסר: "ברוך הפך לחלק בלתי נפרד מאיתנו"

ברני ארדוב

ברוך דגו בן ה-34 האריך את חוזהו בעונה נוספת בהפועל אשקלון. הקשר משחק במדי הקבוצה מאז 2013, וצפוי להשלים ארבע עונות רצופות במועדון שישחק בעונה הבאה בליגת העל.

דגו אמר לאחר החתימה על החוזה: "אני מאוד שמח להישאר עונה נוספת בהפועל אשקלון, המועדון שהפך לבית השני שלי לכל דבר. אעשה הכל על מנת להצעיד את הקבוצה במגרש ומחוצה לו, יחד עם הניסיון הרב שצברתי. זה לא סוד שהפועל אשקלון הוא מועדון חשוב בכדורגל הישראלי וסוחף אחריו קהל גדול, חם ואוהד, שיוכיח גם בעונה הבאה כי הוא פקטור רציני בהצלחת המועדון. הוא השחקן ה-12 ללא צל של ספק".

מטעם הפועל אשקלון נמסר: "ברוך דגו הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמועדון ואחד שמזוהה מאוד עם הפועל אשקלון. אין לנו ספק כי ברוך יביא איתו בעונה הבאה - בליגת העל, לא מעט מנסיונו והרבה מכישרונו. הוא שחקן שהביא ערך מוסף בכל קבוצה בה שיחק בקריירה המפוארת שלו, וכך הוא עושה גם היום באשקלון וימשיך בעתיד".

דגו זכה באליפות במדי מכבי תל אביב בעונת 2002/03, ובשלושה גביעים עם המועדון. הוא זכה בשני גביעים נוספים במדי הפועל תל אביב ובגביע הטוטו של הליגה הלאומית עם הפועל אשקלון בעונה שעברה. הוא גם רשם שתי הופעות במדי נבחרת ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו". ברוך דגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully