וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גוואנגז'ו R&F: "ערן זהבי יפתור לנו את הבעיות בחלק ההתקפי, הוא חשוב לנו מאוד"

הקשר שוב זכה למחמאות ממאמנו דרגאן סטויקוביץ' לאחר שעלה כמחליף פעם נוספת ואף היה מעורב באחד השערים ב-0:2 על הבאיי: "אנחנו משחקים טוב, אבל חסר לנו הטאץ' האחרון בהתקפה"

SNTV
שחקן גוואנגז'ו R&F  ערן זהבי. SNTV
שוב זכה למחמאות. זהבי/SNTV

עד לאחרונה חששו אוהדי גוואנגז'ו R&F שקבוצתם תסיים את העונה באחד המקומות האחרונים ותנשור לליגה השנייה בסין. אלא שכעת, הם בכלל מפנטזים על החלק העליון של הטבלה, כל זאת לאחר הגעתו של שחקן אחד ששינה לגמרי את התמונה. מדובר בקפטן מכבי תל אביב לשעבר, ערן זהבי, שבמשחק הבכורה שלו בקבוצה ב-2 ביולי כבש, בישל והיה מעורב בשער נוסף. היום (ראשון) זהבי ערך את הופעתו השנייה בליגה הסינית, במשחק הליגה מול הבאיי, ושוב נכנס כמחליף, הפעם בדקה ה-61, ושוב היה מעורב באחד השערים.

זהבי אמנם לא כבש, אך היה מעורב בשער השני שכבשה גוואנגז'ו R&F. בנוסף, הוא כמעט וכבש בחצי מספרת מרהיבה, אך הכדור החכם שבעט שרק ליד הקורה ויצא החוצה. למרות שלא הצליח למצוא את הרשת או לבשל, זכה זהבי לשבחים ממאמנו דרגאן סטויקוביץ', שדיבר על השינוי שעשה לאחר שנכנס לכר הדשא במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק.

"אנחנו משחקים טוב במחצית הראשונה בהרבה מאוד משחקים, אבל חסר לנו הטאץ' האחרון בהתקפה", אמר סטויקוביץ'. "הגעתו של זהבי לקבוצה צפויה לפתור עבורנו את הבעיה הזו. הוא יעזור לנו מאוד בחלק ההתקפי. ערן חשוב לנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully