וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "לקחנו סיכון מחושב, אעשה את המאמץ כדי להימנע מניתוח"

דאגה בקלאב ברוז' ממצבו של קשר נבחרת ישראל שעשוי להיעדר שלושה חודשים בגלל כאבים במפשעה ולפספס את פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל 2018. רפאלוב ניסה להרגיע: "מקווה שדברים ישתפרו"

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
יחלים בזמן? רפאלוב/GettyImages

מצבו הבריאותי של ליאור רפאלוב ממשיך להדאיג את ראשי קלאב ברוז'. היום (שבת) מדווחים בתקשורת הבלגית כי קשר האלופה עדיין לא החלים מהפציעה במפשעה ועשוי להיעדר כשלושה חודשים בשל ניתוח. כניסה לניתוח עשויה להיות בשורה קשה בעיקר בשל השתתפותה של קבוצתו בשלב הבתים של ליגת האלופות.

קשר נבחרת ישראל עשוי להישאר מחוץ לסגל של אלישע לוי לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 כאשר משחק הפתיחה יהיה מול איטליה. מלבד האפשרות לנתח קיימת בפני רפאלוב לפיה הוא ינוח בחודש הקרוב בתקווה כי הכאבים יעלמו, אך חזרה מוקדמת שלו עשויה להחמיר את הפציעה.

"יש עליי לחץ גדול", סיפר רפאלוב לעיתונאים בבלגיה: "הייתי תחת משטר מיוחד של אימונים בתקופה האחרונה, במהלכו התאמנתי חמישה ימים בשבוע. אהיה מאוכזב מאוד אם אצטרך לעבור ניתוח והכול ירד לטימיון. ייקח לי יותר מעשרה שבועות לחזור לעניינים". עוד סיפר הקשר: "מנוחה עשויה שלא לעזור, אני מקווה שהדברים ישתפרו. המטרה שלי היא לזכות בתארים רבים, לדברי הרופאים מדובר בפציעה שלא ניתוח בצורה חד משמעית, לקחנו סיכון מחושב ונעשה הכול כדי להימנע מניתוח".

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
מכה לנבחרת? אלישע לוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully