וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בווימבלדון: זכייה שנייה למארי או היסטוריה לראוניץ'?

הבריטי ינסה לשמח את הקהל המקומי ולהניף לראשונה מאז 2013 את התואר באול אינגלנד. מנגד, המדורג 6, שהעיף את פדרר חולם על גרנד סלאם ראשון לקנדה (16:00, ספורט 5 ו-HD)

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
זכייה שנייה בווימבלדון? מארי/רויטרס

טורניר ווימבלדון ה-130 יגיע לשיאו מחר (ראשון, 16:00, ספורט 5 ו-HD), כאשר הגיבור המקומי אנדי מארי (2) יפגוש בקרב על התואר את מילוש ראוניץ' הקנדי (6).

עבור מארי, שהשאיר בצורה חלקה מאחור בחצי הגמר את תומאש ברדיך הצ'כי ונראה כפייבוריט הברור במפגש הזה, מדובר בגמר גרנד סלאם 11 בקריירה והוא יחפש זכייה שלישית בכלל ושנייה בווימבלדון, שם הניף את התואר ב-2013. השנה, מארי הפסיד פעמיים לנובאק דג'וקוביץ' בגמרי הגרנד סלאם הקודמים, באוסטרליה וצרפת וכעת, הוא ינסה להיעזר בתמיכת הקהל ולחגוג.

הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. רויטרס
ראוניץ' רוצה לעשות היסטוריה/רויטרס

מולו יתייצב הקנדי הגבוה, שעבר בחצי גמר פנטסטי את רוג'ר פדרר בחמש מערכות ויופיע לראשונה בקריירה בגמר גרנד סלאם. לקנדה מעולם לא היה שחקן שזכה בטורניר יחידים או יחידות בגרנד סלאם (היו לה שלושה שחקנים שזכו בטורנירי זוגות), כך שזה עשוי להיות יום היסטורי במיוחד עבור המדינה הצפון-אמריקאית.

שני הטניסאים נפגשו תשע פעמים בעבר, כאשר המאזן עומד על 3:6 לטובת מארי, שניצח בשלוש מערכות על הדשא בגמר טורניר קווינס, לפני כשלושה שבועות בלבד. זה היה הניצחון החמישי ברציפות של מארי מול ראוניץ', לאחר שהוא גבר עליו העונה גם בחצי הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה, בתום חמש מערכות מרתקות והביס אותו ברבע הגמר במונטה קרלו. הניצחון האחרון של ראוניץ' על יריבו בגמר היה בשמינית הגמר של האינדיאן וולס ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully