וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר שנים לנגיחה של זידאן במטראצי: הסוד הגדול נחשף

רגע לפני גמר יורו 2016 בין צרפת לפורטוגל, הבלם האיטלקי נזכר שוב באקורד סיום הקריירה של הקשר הצרפתי המופלא ומוכיח: גם למטארצי יש גבולות. הפרטים המלאים בפנים

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר לקראת גמר יורו 2016

ההגעה של נבחרת צרפת אל גמר יורו 2016 מזכירה בצורה רבה את הדרך שעשו הטריקולור לגמר ב-1998. גם אז הצרפתים אירחו את הטורניר, עמדו תחת הציפיות ועשו את הדרך עד למשחק ההכרעה בפריס, אך עוד לפני הקרב על התואר מול פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו, היום (שבת) מציינים עשור לפרישתו של זינדין זידאן, כוכב הגמר ב-1998. כזכור, משחקו האחרון של אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה היה בגמר 2006 מול נבחרת איטליה, אותו הוא בוודאי ירצה לשכוח.

עוד בנושא:
מפתיע? ההימור של רונאלדו לקראת גמר היורו
הסיום הטרגי של שווייני
הנבחרת ששיחקה הכי יפה היא זו שמשלמת

בתקשורת הצרפתית ציינו עשור לאקורד הסיום בקריירת המשחק של זידאן, שהיה צורם בעקבות התקרית עם מרקו מטראצי דקות ספורות תום ההארכה. האיטלקי חזר שוב אל הרגע בגרמניה: "כולם שאלו אותי מה אמרתי לזידאן שגרם לו לנגוח בי ככה וסיים את הקריירה עם הרחקה, אז החלטתי לכתוב על זה ספר 'מה באמת אמרתי לזידאן'. בחיים לא חשבתי להעליב את אמא שלו, אלא קיללתי את אחותו. עיתונאים רבים תקפו אותי וחשבו שקיללתי את אמא שלו, אבל מעולם לא ירדתי נמוך לרמה הזו. אמא שלי הלכה לעולמה כאשר הייתי בן 15, לכן מעולם לא העלתי בדימיון שלי לעשות דבר כה שפל כמו לקלל אמא של מישהו אחר".

"אף פעם לא חשבתי שהאירוע הזה יוביל לכזה רמות של תהודה, אני לא רוצה לזכור את האירוע הזה אלא את הזכייה שלנו במונדיאל", הוסיף בלם העבר: "אני מסתובב ברחובות באיטליה וכולם מזכירים לי את זה, כאילו לא עשיתי שום דבר מעבר. יש כאלה ששמחים שקיללתי את זידאן, אבל הם שוכחים שאני סומנתי כאיש הרע, וזה מכעיס כי זיזו נגח בי. אני לא כועס על זידאן, אין לי שום דבר רע נגדו וגם לא יהיה בעתיד".

זינדין זידאן, מרקו מטראצי. AP
גם למטראצי יש גבולות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully