וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.7: "ריאל מדריד דחתה הצעה של צ'לסי של 60 מיליון יורו על מוראטה"

בספרד מדווחים על עסקת ענק שנדחתה, פול פוגבה העביר מסר חדש לראשי יובנטוס, בסין נכנסו למאבק על קאנטה כוכב לסטר, פלה מעדיף את המזרח הרחוק על פני צ'לסי. בונוצ'י מסעיר את הממלכה, אנגליה מצאה מאמן?

AP

בווידאו: גמר הקופה אמריקה

העברות

* אנתוני ואן דן בורה, המגן הבלגי שכמעט חתם בהפועל תל אביב לפני כשש שנים, הושאל מאנדרלכט למונפלייה.

* מונאקו הציגה את ג'בריל סידיבה, שהצטרף לקבוצה מהנסיכות מליל תמורת 15 מיליון יורו. המגן חתם לחמש שנים.

* ויאריאל הודיעה על צירופו של אלפרד אנדאייה. קשר בטיס בשנתיים וחצי האחרונות נמכר לצוללת הצהובה תמורת 7.5 מיליון יורו, שחתם לחמש שנים.

* חלוץ ניוקאסל, הסנגלי פאפיס סיסה (31), מצטרף גם הוא לנהירה לליגה הסינית אחרי שחתם בשנדונג לוננג, הקבוצה שבשורותיה משחק גם חלוץ נבחרת ברזיל בעבר, דייגו טארדלי.

* אספניול ממשיכה להתחזק. הקבוצה המשנית של ברצלונה הודיעה על צירופו של ליאו בפטיסטאו, שחתם לחמש עונות. עדיין לא פורסם סכום ההעברה שהועבר לאתלטיקו מדריד עבור החלוץ.

שמועות

* "מארקה" מדווח כי ריאל מדריד דחתה הצעה מצ'לסי של 60 מיליון יורו על אלבארו מוראטה. על פי הדיווח, הנשיא פלורנטינו פרס רוצה לשלב כמה שיותר צעירים שחקני בית, ובקבוצה בונים על מוראטה בן ה-23, שחוזר מיובנטוס. מוראטה כבש 12 שערים במדי יובה בשנה שעברה.

* נאפולי העלתה את הצעתה לזניט עבור רכישתו של אקסל ויטסל, קשרה הבלגי הבינלאומי.

* האם נבחרת אנגליה תמנה מאמן מפתיע? על פי דיווחים בתקשורת המקומית ההתאחדות האנגלית מנהלת מו"מ עם יורגן קלינסמן, מאמנה הגרמני של נבחרת ארה"ב.

* קרלוס באקה מתקרב עוד יותר לווסטהאם. על פי דיווחים באנגליה, מילאן, קבוצתו של החלוץ הקולומביאני, קיבלה את הצעת הפטישים בסך 26 מיליון ליש"ט ובאקה, שכבש 18 שערי ליגה באיטליה בעונה שעברה, יעבור ללונדון בימים הקרובים, שם הוא צפוי להרוויח כ-120 אלף ליש"ט בשבוע.

* ארסנל תנסה להחתים את הבלם הצעיר של אתלטיקו מדריד, לוקאס הרננדס בן ה-20.

* ליברפול תנסה להפעיל את סעיף השחרור של קשר מלאגה, איגנסיו קמאצ'ו בן ה-26, העומד על 15 מיליון ליש"ט.

* ניוקאסל צפויה להשלים את החתמתו של שחקן ההגנה הוורסטילי של ארסנל, אייזק היידן בן ה-21, שהושאל בעונה החולפת להאל סיטי.

* צ'לסי הגישה הצעה לנאפולי בסך 31.5 מיליון ליש"ט על הבלם קאלידו קוליבאלי בן ה-25. בנוסף, אנטוניו קונטה מעוניין גם בשחקן הכנף של הקבוצה, לורנצו אינסינייה, ויציע לתכולים כ-22 מיליון ליש"ט עבורו.

* הבלוז, כך על פי דיווחים, יאבקו עם מנצ'סטר סיטי על בלם יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י, שמחירו עומד על כ-50 מיליון ליש"ט.

* סטוק סיטי קרובה להשלים את החתמתו של ילד הפלא המצרי של אל אהלי, רמדאן סובחי בן ה-19, לו שש הופעות בנבחרת הבוגרת של מצרים. המחיר: כשבעה מיליון ליש"ט - הסכום הגבוה ביותר אי פעם ששולם עבור שחקן בליגה המצרית.

* טוטנהאם פנתה לקריסטל פאלאס בבקשה לצרף את יאניק בולאסי לשורותיה, אך תג המחיר שהציבה פאלאס, כ-30 מיליון ליש"ט, עשוי לטרפד את העסקה.

קרלוס באקה שחקן מילאן חוגג. GettyImages
בדרך לממלכה. באקה/GettyImages

* באיטליה מדווחים כי עסקת פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד תקועה. הקשר הודיע לראשי יובנטוס כי הוא אינו ממהר לעזוב את הגברת הזקנה, אך סוכנו מינו ראיולה דוחף למימוש העסקה בעקבות קופון בסך 20 אחוזים מדמי ההעברה, שמוערך ב-125 מיליון יורו.

* טוטנהאם ממשיכה בניסיונות לחזק את החלק הקדמי כאשר השם החדש בפנקס של התרנגולים הוא מריו גצה. הקשר, שפתח את יורו 2016 בהרכב של בנבחרת גרמניה, עשוי לעזוב את באיירן מינכן כדי לצבור דקות.

* הליגה הסינית ממשיכה למשוך כוכבים. גרציאנו פלה, ששמו נקשר עם צ'לסי, כבר סיכם את תנאיו בשנדונג ליאונינג. סאות'המפטון תקבל עבור האיטלקי 13 מיליון יורו.

* האם גם אנגולו קאנטה בדרך למזרח? שנגחאי SIPG העבירה פנייה לסכונו של קשר נבחרת צרפת ולסטר כי היא מוכנה לשלם לאלופה האנגלית 35 מיליון יורו.

* 'גאזטה דלו ספורט': מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה בסך 17.5 מיליון יורו עבור מגן טורינו ברונו פרס. הסגולים דורשים 20 מיליון יורו כבור הברזילאי.

* המאבק על שירותיו של נבן סובוטיץ' מתלהט. ארסנל, ליברפול ומידלסבורו מנהלות מגעים עם הבלם, שהודיע על סיום דרכו בבורוסיה דורטמונד.

מריו גצה שחקן נבחרת גרמניה עם בת זוגו. GettyImages
ישתקם אצל התרנגולים? גצה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully