וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: קאמינגס זכה בקטע השביעי, ואן אוורמט ממשיך ללבוש את החולצה הצהובה

הבריטי בן ה-35 סיפק קטע טיפוס מצוין וניצח את הקטע היומי, הבלגי ממשיך להוביל ובזכות רכיבה יומית חכמה הצליח להגדיל את הפער בדירוג הכללי. כריס פרום חמישי

סטיב קאמינגס רוכב אופניים אנגלי. רויטרס
הראה עליונות. קאמינגס/רויטרס

כל 198 המשתתפים בטור דה פראנס יצאו לדרך היום (שישי) לקטע השביעי של התחרות, כאשר בפעם הראשונה בהיסטוריה אף רוכב לא פרש לאחר שישה ימים. נוסף על כך, בפעם הרביעית בשבעה ימים זכה בריטי בקטע היומי, כשלאחר מרק קבנדיש שנראה מצוין בפתיחה וניצח בשלושה עד כה, סטיבן קאמינגס בן ה-35 חצה היום ראשון את קו הסיום. גרג ואן אוורמט ממשיך להוביל וללבוש את החולצה הצהובה, מארק קבנדיש את הירוקה ותומאס דה חנט את המנוקדת.

קאמינגס נראה טוב מהפתיחה ו-12 קילומטר לסיום הקטע החלה העלייה הסופית, בה הגביר את הקצב והצליח להגדיל את ההובלה על ניבאלי, אימפאיי ונבארו המטפסים. בקילומטרים האחרונים האיטלקי כבר לא היה בתמונה, בעוד הדרום אפריקאי והספרדי סיימו במקום השני והשלישי בהתאמה. ואן אוורמט המוביל אמנם לא הצליח להשאר בקצב עם המטפסים, אך רכב בצורה חכמה והגדיל את הפער בדירוג הכללי מיוליאן אלפיליפ לקראת המשך הטור. אלחנדרו ואלוורדה עדיין שלישי. כריס פרום נמצא במקום החמישי.

מה שהעיב על הניצחון היה אירוע מוזר ולא נעים שהתרחש לקראת הסיום. קשת מתנפחת שמהווה חלק מהתפאורה, קרסה וגרמה למספר רוכבים לאבד שיווי משקל ולאבד זמן יקר כשחלקם אף נפלו מהאופניים. מארגני הטור הודיעו כי בעקבות המקרה הם ייקחו בחשבון את איבוד הזמנים של הרוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully