וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בווימבלדון: סרינה וויליאמס ואנג'ליק קרבר נלחמות על ההיסטוריה

המדורגת ראשונה מנסה לנקום ביריבתה על ההפסד באוסטרליה ולהשתוות לסטפי גראף עם 22 תארי גרנד סלאם, יריבתה (4 בעולם) תקווה להפוך לגרמניה הראשונה מאז גראף שזוכה באול אינגלנד (16:00, ערוץ 5)

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
הנקמה בדרך? סרינה/רויטרס

סרינה וויליאמס ואנג'ליק קרבר תיפגשנה מחר (שבת, 16:00, ערוץ 5) בגמר ווימבלדון שמבטיח להיות מרתק מתמיד. המדורגת ראשונה בעולם מגיעה כפייבוריטית, גם בסוכנויות ההימורים, בידיעה שניצחון יסדר לה זכיה באול אינגלנד בפעם השביעית, וישווה אותה לסטפי גראף עם 22 תארי גרנד סלאם - הכי הרבה בעידן הפתוח. קרבר (4 בעולם), מצידה, תקווה להפוך לגרמניה הראשונה שמניפה את תואר היחידות בווימבלדון מאז שגראף עשתה זאת לפני 20 שנה.

מדובר, כמובן, בשחזור של גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה מתחילת השנה, אז הדהימה קרבר וחגגה גרנד סלאם ראשון בקריירה, עם 4:6, 6:3, 4:6 גדול. ניצחון נוסף מחר יהפוך אותה לשחקנית הראשונה מלבד ז'סטין הנין שזוכה בשני גרנד סלאמים בשנה ולא עונה לשם ונוס או סרינה וויליאמס. המאזן הכולל בין השתיים עומד על 2:5 לסרינה. המפגש מחר יהיה הראשון שלהן על דשא.

סרינה לא הפסידה מערכה מאז הסיבוב השני, ובחצי הגמר נראתה דורסנית במיוחד, כשהביסה את אלנה וסנינה 2:6, 0:6 אחרי 48 דקות בלבד. יריבתה בגמר, לעומת זאת, עדיין לא שמטה ולו מערכה אחת בטורניר, והדיחה את האחות הבכורה לבית משפחת וויליאמס בחצי הגמר.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמניה. AP
עדיין לא שמטה מערכה בטורניר. קרבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully