וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגוס ברצוקאס יאמן את ברצלונה החל מהעונה הבאה

היווני שהיה מועמד לאימון מכבי תל אביב, סגר במועדון הקטאלני לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הספרדים ישלמו ללוקומוטיב קובאן את סעיף היציאה של המאמן בן ה-51

מאמן לוקומוטיב קובאן יורגוס ברצוקאס. GettyImages
ינסה להניף גביע גם בספרד. ברצוקאס/GettyImages

יורגוס ברצוקאס יאמן את ברצלונה החל מהעונה הבאה. היווני שאימן בעונה החולפת בקובאן, סגר במועדון הקטאלני לשתי העונות הקרובות, עם אופציה לעונה שלישית. ליווני שהיה מועמד לאימון מכבי תל אביב בחודשים האחרונים, היה סעיף שחרור גבוה מהקבוצה הרוסית, אך דווח כי המועדונים הגיעו לסיכום והספרדים ישלמו פיצוי לקובאן על עזיבתו. שרונאס יאסיקביצ'יוס שגם היה מועמד לאימון הקבוצה, יישאר בינתיים כמאמן ז'לגיריס קובנה.

ברצוקאס שיחק בשנות ה-80 במדי מארוסי היוונית כפאוור פורווד, והיה עוזר במועדון בשנים 2003-2006. הוא שימש כמאמן הראשי של מארוסי בעונת 2009/10 וזכה בתואר מאמן העונה בליגה היוונית. לאחר מכן שימש כמאמן פאניוניוס ומשם הגיע לאולימפיאקוס הגדולה בה חווה את שיא הקריירה עד כה. בעונת 2012/13, הראשונה שלו במועדון, הוא זכה עם הקבוצה ביורוליג כשהוא המאמן היווני הראשון בהיסטוריה שעושה זאת. נוסף על כך, הוא גם נבחר כמאמן העונה של הטורניר.

ביולי 2015 ברצוקאס חתם לשנתיים בלוקומוטיב קובאן, והוביל אותה לפיינלפור היורוליג בפעם הראשונה בתולדות המועדון. כעת היווני מגיע לאתגר החדש שלו, אחד המועדונים הגדולים ביבשת, כאשר הוא צפוי להיות מוצג במועדון הספרדי במהלך השבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully