וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "עוד לא יצא לי לטעום אוכל מקומי, מאושר שנבחרתי למצטיין"

"אני מרגיש טוב יותר בכל יום שעובר", "מתאמנים פה פעמיים ביום, זה לא קל", "אני עדיין לא מכיר מספיק את הקבוצות", "אין לי שום בעיה עם האוכל פה". קשר גוואנגז'ו R&F בראיון לתקשורת הסינית

SNTV

בווידאו: משחק הבכורה של ערן זהבי בסין

ערן זהבי החזיר את קבוצתו גוואנגז'ו R&F לכותרות באתרי הספורט הגדולים בסין ולא רק בגלל הבכורה החלומית שרשם במשחקו הראשון בליגה המקומית. אתמול (רביעי) הוא נבחר לשחקן המצטיין של המחזור ובכך הפך לשחקן הראשון של גוואנגז'ו R&F שזוכה לכבוד מאז 2015.

היום התפנה הקשר לראיון לאחד מאתרי הספורט המקומיים, מיד לאחר שסיים אימון עם קבוצתו. "כמובן שאני מאושר שנבחרתי למצטיין", אמר זהבי. "זה כבוד גדול. אני מקווה שאמשיך לעשות עבודה טובה. אני רק רוצה להמשיך להציג את היכולת שלי בכל משחק. אני רוצה לעזור לחברים שלי ושהם יעזרו לי. בלעדיהם לא אוכל לעשות שום דבר".

זהבי הוסיף: "בכל יום שעובר אני מרגיש טוב יותר. אני מרגיש שהגוף שלי מתאושש ושאני חוזר אט אט לכושר. קיבלתי תוכנית אימונים מיוחדת מהקבוצה ואני מתאמן פעמיים ביום".

הקשר נשאל על ידי הכתב מדוע הוא מצמיד קרח לרגלו בסיום האימון וזה ענה: "מדובר בטיפול נורמלי אחרי אימון. אין לי שום בעיה עם הברך. האימונים כאן לא קלים, וצריך לתת לשרירים לנוח ולהתאושש. בכל מקרה, אני צריך עוד זמן כדי להתרגל לקצב וכדאי שלא אעמיס על עצמי יותר מדי. אני צריך להתאמן בהדרגה כדי לא לסבול מפציעות מיותרות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"נרגש ומאושר". זהבי/מערכת וואלה, צילום מסך

זהבי נשאל על משחק הבכורה שלו, איזה ציון היה נותן לעצמו ומה הוא חושב על הליגה הסינית עד עתה. "ציון? אני לא אחראי לתת ציונים, התפקיד שלי זה לשחק. ראיתי כמה משחקים בליגה, אבל לא מספיק כדי להכיר את הקבוצות. אני מאמין שבעוד חודש תהיה לי תשובה טובה יותר. ראיתי משחק של היריבה העירונית שלנו, ג'וואנג'ו אברגרנדה. היא שיחקה טוב, אבל אני מעדיף להתרכז בקבוצה שלנו".

קפטן מכבי תל אביב לשעבר דיבר על קבלת הפנים בסין: "אני מאוד נהנה מהתמיכה של האוהדים. עצם זה שהם חושבים שהייתי אחד השחקנים הכי טובים על המגרש גורמת לי להרגיש טוב, ואני מקווה שאוכל להחזיר להם על המגרש".

לסיום נשאל זהבי על המזוודה שאיבד והחיים בסין: "המזוודה לא הגיעה איתי, אלא רק כעבור יומיים למלון שבו אני שוהה. אבל אל תדאגו לי, יש לי מספיק בגדים. אין לי שום בעיה עם האוכל פה. הקבוצה מטפלת בי היטב. עוד לא יצא לי לאכול אוכל מקומי, אבל אני בטוח שייצא לי לטעום בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully