וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בווימבלדון: פדרר מול ראוניץ', מארי נגד ברדיך בחצי הגמר

אחרי הקאמבק הענק על חשבון צ'יליץ', הפנומן השוויצרי יחפש העפלה מספר 11 בקריירה לגמר בלונדון וינסה להתמודד עם העוצמות של הקנדי. התקווה המקומית לזכייה בתואר פוגש את הצ'כי המנוסה

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
בריטניה עוד חולמת איתו. מארי/רויטרס

טורניר ווימבלדון 2016 מגיע לרגעי השיא שלו, כאשר מחר (שישי, החל מ-15:00, ספורט 5 ו-HD), ייערכו חצאי הגמר אצל הגברים: רוג'ר פדרר מול מילוש ראוניץ' ואנדי מארי נגד תומאש ברדיך.

רוג'ר פדרר (3, שוויץ) - מילוש ראוניץ' (6, קנדה)

ב-11 מפגשי עבר, הפנומן השוויצרי ניצח תשע פעמים, אך דווקא במפגש האחרון, בבריסביין העונה, ידו של הקנדי הייתה על העליונה והוא חגג בגמר עם ניצחון בשתי מערכות. פדרר מגיע אחרי קאמבק ענק וקרב מתיש של חמש מערכות מול מארין צ'יליץ' ברבע הגמר, בעוד ראוניץ' השאיר מאחור בארבע מערכות את סם קוורי המפתיע וינסה לשפר את הישג השיא שלו בגרנד סלאמים עד היום, חצי גמר בווימבלדון לפני שנתיים ובאוסטרליה השנה. פדרר, שלא זכה בגרנד סלאם מאז ווימבלדון 2012, ינסה להעפיל לגמר שלישי ברציפות ו-11 בסך הכול על הדשא הלונדוני, שם הוא מחפש זכייה שמינית בקריירה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Adam Pretty, GettyImages
רוצה גרנד סלאם ראשון מאז 2012. פדרר/GettyImages, Adam Pretty

אנדי מארי (2, בריטניה) - תומאש ברדיך (10, צ'כיה)

אחרי הדחת ויילס, בריטניה מקווה בכל זאת לחגוג תואר גדול ביום ראשון עם מארי, שבשנה שעברה הודח בחצי גמר ווימבלדון והשנה הפסיד בשני גמרי גרנד סלאם. הבריטי נותר לאחר הדחת דג'וקוביץ' המדורג הבכיר בטורניר וחולם על תואר גרנד סלאם שלישי בקריירה וראשון מאז ווימבלדון ב-2013. מולו יתייצב ברדיך הוותיק, שמחפש גמר גרנד סלאם שני בקריירה, לאחר ההפסד בגמר ווימבלדון 2010 לרפאל נדאל. מארי מוביל 6:8 במאזן המשחקים בין השניים והוא ניצח בכל ארבעת המפגשים האחרונים. הפעם האחרונה בה ידו של ברדיך הייתה על העליונה התרחשה ב-2013 בטורניר סינסינטי. זה יהיה המפגש הראשון בין השניים שייערך על דשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully