וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובאן מריאנוביץ' חתם ל-3 שנים בדטרויט, ירוויח 21 מיליון דולר

הסנטר הסרבי הענק (27, 2.21 מטר) מצטרף אחרי עונה אחת בסן אנטוניו ויחזק את הקו הקדמי של הפיסטונס. רשם ממוצעים של 5.5 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-54 משחקים. דדמון יחליפו בספרס

AP

ההעברות המסקרנות ב-NBA נמשכות והיום (חמישי) התבצעה עוד עסקה מעניינת, כאשר דטרויט פיסטונס הודיעה על החתמתו של בובאן מריאנוביץ', הסנטר הסרבי הענק של סן אנטוניו. מריאנוביץ' יקבל חוזה לשלוש שנים תמורת שכר של 21 מיליון דולר.

מריאנוביץ' (27, 2.21 מטר) הצטרף לספרס אחרי שנתיים מצוינות בשורות הכוכב האדום בלגרד והיה השחקן היחיד ביורוליג שרשם ממוצעים של דאבל דאבל עם 16.6 נקודות למשחק ו-10.6 ריבאונדים ונבחר לחמישיית העונה. במדי סן אנטוניו מריאנוביץ' רשם ממוצעים של 5.5 נקודות למשחק ו-3.6 ריבאונדים ב-54 משחקים ו-9.4 דקות בממוצע. בפלייאוף הממוצעים של מריאנוביץ' ירדו והוא קלע 3.4 נקודות למשחק ב-6 דקות בלבד שקיבל בממוצע.

* וממי שעוזב למי שבא: דוויין דדמון, שהוזכר כמועמד לחזק את גולדן סטייט, חתם בסן אנטוניו לשנתיים תמורת 6 מיליון דולר.

טוני פארקר, בובאן מריאנוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
עובר לדטרויט. מריאנוביץ'/AP

עוד סנטר שעבר רשמית קבוצה הוא אנדרו בוגוט שהשלים את מעברו מגולדן סטייט סגנית האלופה לדאלאס מאבריקס. דאלאס תקבל גם בחירה בסיבוב השני בדראפט מגולדן סטייט בתמורה לבחירה עתידית בסיבוב השני. בוגוט (32, 2.13 מטר), מחזיק בממוצעי קריירה של 10.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים ב-29.4 דקות בממוצע ב-644 משחקים ששיחק במדי מילווקי וגולדן סטייט. בוגוט היה שחקן מפתח בגולדן סטייט בשלבים המכריעים של הפלייאוף, אך נפצע במהלך סדרת הגמר מול קליבלנד במצב של 2:3 לקבוצתו, שהפסידה 4:3 ואיבדה את האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully