וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורניר הקדם אולימפי: ניצחונות לטורקיה וצרפת בסיום שלב הבתים

הטורקים הצליחו להעפיל על חשבון סנגל עם 62:68 קשה, בובי דיקסון כיכב עם 23 נקודות ושבעה ריבאונדים. צרפת עשתה קאמבק ענק ברבע האחרון, ניצחה 59:66 את ניו זילנד וסיימה ראשונה בבית ב'

סמיח ארדן נבחרת טורקיה בכדורסל מול סנגל. AP
טורקיה בשלב הבא. ארדן/AP

שלב הבתים של הטורניר הקדם אולימפי בכדורסל הגיע היום (חמישי) לסיומו עם צמד משחקים במנילה, כאשר טורקיה עלתה לחצי הגמר מבית א' ושם היא תפגוש את צרפת, שסיימה ראשונה בבית ב'. בחצי הגמר השני: קנדה מול ניו זילנד.

הטורקים התקשו מאוד מול סנגל, שאתמול מתחה גם את קנדה, עד שלבסוף הצליחו לגרד 62:68. האפריקאים הובילו 10:11 בסיום הרבע הראשון, אך נתקעו על 12 נקודות ברבע הבא וירדו להפסקה בפיגור עשר. הם חזרו היטב ברבע השלישי, אך טורקיה ידעה לשמרו על ההפרש הקטן עד לסיום ולנצח. עלי מוחמד, הלא הוא בובי דיקסון, צלף 23 נקודות וקטף שבעה ריבאונדים. סמיח ארדן הוסיף 14 ו-11. מלאיי נ'דויה קלע 15 לסנגלים.

במשחק השני של היום, צרפת שוב נאלצה לעבוד קשה, לפני שהבטיחה לעצמה את המקום הראשון בבית ב' עם 59:66 על ניו זילנד, שכבר הובילה ב-13 באמצע הרבע השלישי ונכנסה לרבע האחרון בפלוס עשר, אך קרסה לחלוטין והפסידה 28:11 בעשר הדקות האחרונות, שם כיכבו תומא הרטל, קים טילי ומיקאל ז'לאבל, שהוביל את הקלעים עם 11 נקודות. קורי וובסטר קלע 21 לקיוויז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully