וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הכאוס בהתאחדות: ארגנטינה פרסמה את הסגל לריו

המאמן הזמני חוליו אולרטיקוצ'אה פרסם את הסגל לאולימפיאדה, למרות שההשתתפות של ארגנטינה מוטלת בספק: דיבאלה ואיקרדי שהיו אמורים לככב לא יגיעו, בנו של סימאונה ולוסיאנו וייטו בפנים

AP

על רקע הכאוס בהתאחדות הארגנטינית והספק לגבי ההשתתפות במשחקים האולימפים בריו, פרסם היום (חמישי) המאמן הזמני חוליו אולרטיקוצ'אה את הסגל לאולימפיאדה. אולרטיקוצ'אה, שיחזור לתפקידו המקורי כמאמן הנבחרת הצעירה מיד עם תום האולימפיאדה, הכליל 18 שחקנים בסגל. ליאונל מסי ויתר הכוכבים לא ייכללו כמובן בסגל, וכך גם פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי, שלא נכללו בסגל לקופה מתוך כוונה שיובילו את הסגל בריו.

יובנטוס לא אישרה לחלוץ להשתתף במשחקים, מה שמשאיר את ארגנטינה עם סגל אלמוני יחסית, אותו יובילו שני הכישרונות הצעירים של אתלטיקו מדריד אנחל קוראה ולוסיאנו וייטו. גם בנו של דייגו סימאונה, ג'ובאני, נכלל בסגל.

לוסיאנו וייטו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
סגל חסר. וייטו/רויטרס

הסגל המלא

שוערים: חרונימו ורולי (ריאל סוסיאדד), אקסל וורנר (אתלטיקו רפאלה)

הגנה: ויקטור קואסטה (אינדפדיינטה), לאוטרו גיאנטי (ולז סרספילד), חוסה לואיס גומס (לאנוס), ליסנדרו מגז'אן (בוקה ג'וניורס), אלכסיס סוטו (באנפילד), לאנדרו וגה (ריבר פלייט)

קישור: סנטיאגו אסקסיבר (אסטודיאנטס), ג'יובאני לו סלסו (רוסאריו), חואקין קוראה (סמפדוריה), מאוריסיו מרטינס (סנטה פה), לוקאס רומרו (קרוזיירו)

התקפה: אנחל קוראה (אתלטיקו מדריד), כריסטיאן אספינוסה (הורקאן), מנואל לנסיני (ווסטהאם), ג'ובאני סימאונה (ריבר פלייט), לוסיאנו וייטו (אתלטיקו מדריד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully