וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.7: ויקטור ואלדס במידלסבורו, קראסקו בדרך לברצלונה?

השוער הספרדי ששיחק בסטנדרד ליאז' בעונה החולפת חוזר לפרמיירליג וחתם בשורות העולה החדשה. שחקן נבחרת בלגיה מחוזר אצל אלופת ספרד, פוגבה קרוב ליונייטד, הנהירה לסין נמשכת. כל השמועות וההעברות

AP

בווידאו: גמר הקופה אמריקה

העברות

* ויקטור ואלדס חוזר לפרמיירליג: השוער הספרדי שלא השתלב במנצ'סטר יונייטד ושיחק בעונה החולפת בסטנדרד ליאז', הוצג כשחקנה החדש של מידלסבורו אותה מאמן אייטור קראנקה הספרדי.

* הקשר פליפה גוטיירס חתם לארבע שנים בבטיס. הצ'יליאני שיחק במדי טוונטה ההולנדית בארבע העונות האחרונות, שם רשם 108 הופעות. בנבחרת כבש ארבעה שערים ב-28 משחקים.

* ליון מצאה מחליף לסמואל אמוטיטי שעבר לברצלונה. הבלם הארגנטינאי, עמנואל ממאנה, נרכש על ידי הצרפתים תמורת תשעה מיליון יורו. גם מילאן התעניינה בשירותיו של השחקן בן ה-20.

* אחרי עונה מוצלחת למדי בוורדר ברמן, החלוץ הניגרי, אנתוני אוג'ה, עזב את גרמניה וחתם בליאונינג הסינית, ששילמה עבורו כעשרה מיליון ליש"ט. אוג'ה כבש 13 שערי ליגה בגרמניה בעונה שעברה והוסיף עוד שלושה במסגרת הגביע המקומי.

ואלדס מוצג במידלסבורו

שמועות

* האם ברצלונה בדרך לעוד עסקת ענק עם אתלטיקו מדריד? על פי הדיווחים בקטאלוניה עולה כי האלופה פתחה בשיחות עם הקולצ'נורס בנוגע ליאניק פריירה קראסקו. הבלגי הנהדר נחשב לאחד המועמדים לחיזוק הסגל של רוברטו פרננדס כאשר סעיף השחרור שלו עומד על 40 מיליון יורו. כזכור, בקיץ שעבר ארדה טוראן השלים מעבר דומה לברצלונה, אך התקשה להטביע חותם. שם נוסף שנמצא על הכוונת הוא לוקה דין, שהושאל בעונה האחרונה מפ.ס.ז' לרומא, ואף נכלל בסגל של צרפת ליורו 2016.

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו ('סקיי ספורט'), מקור אמין למדי בדרך כלל, טוען כי פול פוגבה ומנצ'סטר יונייטד הגיעו לסיכום בעל פה על תנאיו. שחקן העל הצרפתי אמור להרוויח כ-13 מיליון יורו לעונה (!), בעוד שכעת כל שנותר עבור השדים האדומים הוא לסכם עם יובנטוס מה יהיה סכום ההעברה. די מרציו טוען שיונייטד תציע 120 מיליון יורו לגברת הזקנה ולא פחות מ-25 מיליון יורו לסוכנו של פוגבה, מינו ראיולה. כך היא גם תשבור את שיא ההעברות עם סכום העברה כולל של 145 מיליון יורו.

* ב'סאן' טוענים הבוקר כי בעקבות פרשיית המס וההסתבכות עם החוק, ליאונל מסי מנסה למצוא דרך להשתחרר מברצלונה ולעזוב לאנגליה. ביומון האנגלי מדווחים שמסי ואביו כבר החלו בשיחות ישירות עם בעלי צ'לסי, רומן אברמוביץ'. כבר בשלב ראשוני, טוענים ב'סאן', אברמוביץ' מוכן לשלם לברצלונה כ-140 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שג'ון סטונס אמר לראשי אברטון כי הוא מעוניין לעזוב למנצ'סטר סיטי. פפ גווארדיולה מאוד מעוניין בבלם ופורסם כי הוא מוכן להציע עליו 50 מיליון ליש"ט.

פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
זה הולך ומתקרב. פוגבה/רויטרס

* בווסטהאם משוכנעים שדימיטרי פאייה אחד מכוכבי היורו יישאר בשורותיה גם בעונה הבאה, אך בדיילי מייל האנגלי טוענים שאינטר מנסה לרכוש את השחקן והציעה לפטישים כ-38 מיליון ליש"ט עבורו.

* ב'מירור' מדווחים שווסטהאם מנהלת מו"מ עם קרלוס טבס. ההצעה הראשונית לחלוץ בוקה ג'וניורס, שמוכן לחזור לאירופה, עמדה על שכר של 150 אלף ליש"ט לשבוע, אותה הארגנטיני דחה. נכון לעכשיו הוא דורש כ-250 אלף ליש"ט לשבוע, מה שמעמיד את העסקה בספק.

* עוד בווסטהאם: ב'סקיי' האנגלי טוענים שהקבוצה סיכמה עם שחקן הכנף של בשיקטאש גוקאן טורה. מצד שני, סלאבן ביליץ' הודיע: "דימטרי פאייה לא יעזוב הקיץ".

* 'בבילד' טוענים שפריס סן ז'רמן סימנה את בסטיאן שווינשטייגר ומוכנה להפוך אותו ליורשו של זלאטן איברהימוביץ' ככוכב הגדול שלה בעונה הבאה.

* סוכנו של ניקולה קליניץ' מפיורנטינה מאשר: "לסטר רוצה אותו. הכל פתוח, אנחנו לא ממהרים לשום מקום". האם האלופה בדרך לרכש מפתיע? רובין ואן פרסי, שאינו מעוניין להישאר בפנרבחצ'ה, רמז למגעים עם השועלים כאשר הוא החל לעקוב אחרי ריאד מחרז וג'יימי ורדי בטוויטר.

* יובנטוס עדיין מחפשת חיזוק לקישור. נמניה מאטיץ', שלא נמצא בתוכניות של אנטוניו קונטה בצ'לסי, עשוי לחזק את הגברת הזקנה כאשר אנגולו קאנטה וראג'ה נאינגולן הן המטרות הבכירות של הבלוז.

* באיטליה מדווחים שלמרות התעניינות מצד צ'לסי, נאינגולן מרוצה ברומא ולא רוצה לשמוע על הצעות אחרות.

* האם מאמן צ'לסי, אנטוניו קונטה, יצליח בסופו של דבר לצרף את לאונרדו בונוצ'י? באנגליה טוענים שההצעה החדשה של הבלוז ליובנטוס עומדת על 44 מיליון יורו. גם מנצ'סטר סיטי מעוניינת באחד מכוכבי היורו ופורסם כי היא מוכנה להציע עליו 60 מיליון יורו.

ליאונל מסי בבית המשפט. רויטרס
בורח מברצלונה? מסי/רויטרס

* האם פאולו סוזה בדרך לחיזוק לחוליית ההגנה? בארץ המגף טוענים כי ודראן צ'ורלוקה הוא המטרה הבכירה של פיורנטינה. הקרואטי של לוקומוטיב מוסקבה הוזכר גם כאחד המועמדים להצטרף לבאיירן מינכן.

* מחזרת חדשה ומפתיעה אחרי מריו באלטולי. נשיא קורטונה, שעלתה לסרייה A, הצהיר כי הוא יצר קשר עם חלוץ מילאן וניסה להבין האם הוא מעוניין להצטרף לעולה החדשה.

* נאפולי קרובה להשלים את עסקת צירופו של אנטוניו קנדרבה. קשר לאציו ישלים את המעבר לקבוצה של מאוריסיו סארי תמורת 23 מיליון יורו.

* אחרי שהחזרה לאירופה במדי צ'לסי לא הייתה מוצלחת, אלשנדרה פאטו בדרך ליעד חדש. הברזילאי סיכם את תנאיו בלאציו, אם יחתום זו תהיה הקבוצה השנייה שלו באיטליה אחרי הקדנציה במילאן.

* שוער המשנה של יובנטוס, נטו, עשוי לעזוב את הגברת הזקנה. הברזילאי מבוקש בבשיקטש כחלק מההכנות של האלופה הטורקית לליגת האלופות.

* החיזורים אחרי רוברטו מאנצ'יני מצד נבחרת איטליה ואנגליה עשויים להוביל את פרנק דה בור לאינטר. המאמן, שעזב את אייאקס ושמו נקשר עם אברטון וסאות'המפטון, נחשב למועמד הבכיר של הנרזאורי לתפקיד עם מאנצ'יני יעזוב.

* סביליה מחפשת שדרוג לקישור אחרי עזיבתו של אבר באנגה. מחזיקת הליגה האירופית הציעה לפאלרמו 15 מיליון יורו עבור פרנקו ואסקס. שם נוסף שנמצא על הכוונת של מונצ'י הוא ג'ו אלן, שצפוי לעזוב את ליברפול וחתם יורו מרשים במדי ויילס.

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. רויטרס
בדרך החוצה. מאנצ'יני/רויטרס

* ז'ואאו מריו נמצא על הכוונת של אינטר. הנראזורי צפויים לקרב קשוח מצד פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי ויונייטד העוקבות אחרי קשר ספורטינג ליסבון.

* בורנמות' הגישה הצעה בסך 15 מיליון ליש"ט עבור קשר ליברפול ג'ורדן אייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully