וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: סרינה וויליאמס ואנג'ליק קרבר ייפגשו בגמר הנשים

האמריקאית לא התקשתה להביס את אלנה וסנינה הרוסיה 2:6, 0:6 והעפילה לגמר תשיעי על הדשא הלונדוני. אלופת אוסטרליה המכהנת ניצחה את ונוס וויליאמס 4:6, 4:6 ומנעה מפגש אחיות בגמר

סרינה וויליאמס טניסאית. GettyImages
גמר תשיעי בווימבלדון. סרינה וויליאמס/GettyImages

גמר הנשים של טורניר ווימבלדון נקבע היום (חמישי) והוא יהיה שחזור של גמר אליפות אוסטרליה מתחילת העונה, כאשר סרינה וויליאמס (2:6, 0:6 על אלנה וסנינה) ואנג'ליק קרבר (4:6, 4:6 על ונוס וויליאמס) ייפגשו בקרב על התואר ביום שבת.

אלנה וסנינה טניסאית רוסייה. רויטרס
נעצרה בחצי הגמר. וסנינה/רויטרס

סרינה וויליאמס (1, ארה"ב) - אלנה וסנינה (50, רוסיה) 2:6, 0:6

עד הטורניר הנוכחי, הישג השיא של אלנה וסנינה בטורנירי גרנד סלאם היה שלב שמינית הגמר אליו הגיעה בסך הכול שלוש פעמים בעבר ופעם אחת בווימבלדון, אי שם ב-2009. הרוסייה, המדורגת 50 בעולם, היתה ללא ספק הפתעת הטורניר עד עכשיו, אך הרצף שלה נעצר מול המדורגת מספר 1 בעולם.

וויליאמס פגשה את וסנינה ארבע פעמים בעבר וניצחה בכל אחד מהמקרים, וכך קרה גם היום בחצי הגמר. סרינה שלטה היישר מהפתיחה ושברה את הרוסיה כבר במשחקון הראשון. במצב של 0:4 לטובת וויליאמס במערכה הראשונה, הצליחה וסנינה לצמק ל-1:4, אך זה לא עזר לה לחזור למשחק. סרינה סיימה את המשחקון האחרון עם אייס שקבע 2:6 לטובתה במערכה הראשונה.

המערכה השניה התנהלה בצורה דומה כשוויליאמס נמצאת בכושר מצוין. גם בסט השני היא שברה את וסנינה כבר במשחקון הראשון, שמרה על ההגשות בשני ושברה שוב בשלישי. וסנינה השבורה לא הצליחה להוות יריב ראוי למעמד ומסיימת בצורה מאכזבת טורניר מצוין מבחינה אישית, שהסתיים רק בחצי הגמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמניה. AP
גמר גרנד סלאם שני השנה. קרבר/AP

אנג'ליק קרבר (4, גרמניה) - ונוס וויליאמס (8, ארה"ב) 4:6, 4:6

הגרמניה השיגה לעצמה שחזור של גמר אליפות אוסטרליה מתחילת השנה ותנסה להפתיע פעם נוספת את סרינה ולזכות בגרנד סלאם שני העונה. ונוס, שרשמה את ההישג הכי טוב שלה בגרנד סלאם מאז 2010, כבר לא תזכה, לפחות לא השנה, בווימבלדון שישי בקריירה.

המשחק נפתח בצורה מאוד מבולבלת ועם חמש שבירות רצופות, עד שקרבר הצליחה לשמור על ההגשות ולעלות ל-2:4. לאחר עוד שתי שבירות, ונוס הצליחה להישאר בעניינים ולצמק ל-5:4, אבל קרבר עשתה את העבודה וניצחה את המערכה הראשונה 4:6.

קרבר השיגה שבירה חמישית במשחק במערכה השנייה ועלתה ל-1:2. היא המשיכה לשלוט בעניינים בדרך ל-3:5. ונוס עוד צימקה, אבל קרבר ידעה לקחת את המשחקון העשירי ואת המערכה והמשחק כולו עם עוד 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully