וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הספורט ההישגי החליטה: אולשנצקי נוסע לריו, חתואל לא

6.7.2016 / 17:54

מרים המשקולות יהיה בברזיל לאחר שהאיגוד קיבל כרטיס נוסף. הסייפת לא תיכנס, למרות שקבעה את הקריטריון הבינ"ל. בתגובה, היא פרסמה סרטון בו תקפה את האיגוד והוועד האולימפי הישראלי

דלילה חתואל סייפת ישראלית. ברני ארדוב
לא מרוצה. חתואל/ברני ארדוב

מנהלת הספורט ההישגי החליטה בישיבתה היום (רביעי) להמליץ בפני הנהלת הוועד האולימפי בישראל על צירופו של מרים המשקולות איגור אולשנצקי (משקל 105+ ק"ג) למשלחת הישראלית לריו, זאת לאחר שהאיגוד קיבל כרטיס כניסה למשחקים בעקבות פסילתן של נבחרות רוסיה, בילורוסיה וקזחסטן.

אולשנצקי הוא חבר הסגל האולימפי של ישראל מאז 2014 וקבע את הקריטריון הישראלי באפריל 2016, כאשר דורג במקום ה-12 באליפות אירופה. אולשנצקי עמד במבחן הוכחת יכולת השבוע ועבר בדיקה לאי שימוש בחומרים אסורים.

המנהלת קיימה היום גם דיון ארוך בעניינה של הסייפת דלילה חתואל, בהשתתפותה והשתתפות מאמנה חיים חתואל וראשי איגוד הסיוף. במהלך הדיון הציגו הצדדים את טיעוניהם. כדי להשתתף במשחקים האולימפיים בריו, על חתואל היה לקבוע את הקריטריון הבינלאומי ואת הקריטריון הישראלי, אולם היא קבעה רק את הבינלאומי. למרות טיעוניה של חתואל, לא אושרה לה הנסיעה למשחקים האולימפיים. הסייפת פרסמה סרטון בדף הפייסבוק שלה ותקפה בו את איגוד הסייף והוועד האולימפי הישראלי.

הסרטון של חתואל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully