וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פליפה אנדרסון במלחמה עם לאציו בעקבות המשחקים האולימפיים בריו"

הברזילאי הנהדר לא הופיע לימים הראשונים של קדם העונה ולבדיקות הרפואיות לקראת מחנה האימון שיחל בשבוע הבא, בעקבות סירוב הקבוצה לשחררו לסגל נבחרת ברזיל הקיץ

פליפה אנדרסון שחקן לאציו. GettyImages
"מקווה להגשים את החלום". פליפה אנדרסון/GettyImages

פליפה אנדרסון, קשרה של לאציו, נמצא ב"מלחמה עם המועדון" על פי כותרות בתקשורת באיטליה. הברזילאי שזומן לסגל הסלסאו לקראת המשחקים האולימפיים בריו הקיץ, לא שוחרר על ידי המועדון לטורניר שייערך בארץ מולדתו, ובעקבות כך ולא הופיע לימים הראשונים של קדם העונה, במהלכם שחקני הקבוצה ערכו בדיקות רפואיות לקראת מחנה האימון שייערך בשבוע הבא. המועדון אינו מחוייב לשחרר את השחקנים לתחרויות הבינלאומיות, וכאות מחאה על הסירוב השחקן נשאר בברזיל ובכלל לא הגיע לרומא.

לאציו החתימה היום (רביעי) את מרסלו ביילסה לאימון הקבוצה לעונה הבאה, ונראה כי הארגנטינאי מגיע למצב בעייתי מאוד במועדון, כאשר אחד מכוכבי הקבוצה מסוכסך עם עמוקות עם ההנהלה. יש לציין שהיחסים של השחקן והמועדון גם כך לא היו בשיאם, בעקבות סירוב המועדון לשחרר את השחקן למנצ'סטר יונייטד שהיתה מעוניינת בו זמן רב.

אנדרסון אמר במהלך השבוע שעבר: "בלאציו לא שמחים מכך שהטורניר נערך ממש לפני פתיחת העונה, אך זה חלום של כל אתלט להשתתף בטורניר, בעיקר במדינה בה נולדתי מול החברים והמשפחה. אני מקווה שיאשרו לי להגשים את החלום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully