וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוסי בניון צפוי לערוך בכורה במשחק מול גוריצה

6.7.2016 / 23:20

הקשר הוותיק, שהתאכזב כשלא שותף במשחק הקודם, יחכה להזדמנות שלו על הספסל במשחק הגומלין מול הסלובנים במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 19:30, ערוץ 50). ארבלדזה: "אנחנו חייבים להסתכל קדימה ולראות איך אנחנו משתפרים"

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב

מכבי תל אביב תנסה להשלים מחר (חמישי, 19:30, ערוץ 50) ללא תקלות את העפלתה לסיבוב הבא במוקדמות הליגה האירופית, כאשר תתארח אצל גוריצה הסלובנית, כשהיא צועדת ביתרון 0:3 מבטיח מהמשחק הראשון.

טל בן חיים הבלם ויוסי בניון אמורים לערוך הופעות בכורה העונה במכבי תל אביב במשחק מול גוריצה. בן חיים אמור לפתוח במקום קרלוס גרסיה שעזב, בניון צפוי להשתלב לפחות כמחליף אחרי שסיים את המשחק בשבוע שעבר כשהוא מאוכזב מאוד אחרי ששוטא ארבלדזה לא הכניס אותו מהספסל. למעט גרסיה שעזב נראה שיתר עשרת השחקנים שפתחו במשחק הקודם יפתחו גם בגומלין. ייתכן שארבלדזה יעשה במהלך המשחק גם שינוי פנימי כשייתן לאבי ריקן לשחק כמגן שמאלי ויסיט את עמרי בן הרוש לשחק קצת כבלם.

המאמן שוטה ארבלדזה אמר לקראת ההתמודדות במסיבת העיתונאים: "שום דבר עוד לא נגמר. יש לנו יתרון טוב. יש לנו כמה משימות עוד במשחק הקרוב ואנחנו עדיין בתהליך שמטרתו להשתפר ממשחק למשחק. יש כמה דברים שאני מצפה לראות מהשחקנים שלי. אם תאמרו לי שיש לנו יתרון מהמשחק הראשון, זה נכון, אבל יש לנו הרבה עבודה. מדובר במשחקים שהם עדיין בשלב ההכנה לעונה. אנחנו חייבים להסתכל קדימה ולראות איך אנחנו משפרים את עצמנו. וכך יהיה בהמשך כל העונה. יש לנו שמונה שבועות לפני שתתחיל העונה בישראל וזה טוב מאוד שיש לנו משחקים כאלה כדי שנוכל להתקדם".

עוד בנושא:

עדן בן בסט על הכוונת של שלוש קבוצות צרפתיות
ססאר ארסו צפוי לשחק נגד מכבי תל אביב באירופה
ביין נפרד: "הגעתי כמנכ"ל בריטי עם חליפה ואני עוזב כישראלי"

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
ארבלדזה מוכן/יוסי ציפקיס

אחרי התבוסה 3:0 בישראל, בגוריצה יודעים היטב שהקבוצה המקומית סיימה את דרכה באירופה בשלב מוקדם. אצטדיון נובה גוריצה הקטן, שמכיל קצת יותר מ-3,000 מקומות, לא יהיה מלא ולמשחק אמורים להגיע כמה מאות אוהדים בלבד. המאמן מירן סרברניץ' עשוי לערוך כמה שינויים בהרכב.

הרכב משוער, גוריצה: גרגה סורצ'אן, מיחה גרגוריץ', טינה קאבצ'יץ', אלן יוגאן, מתיאה שקרבוט, יאקה קולנץ, אנדריי קוטניק, ריפט קאפיץ', טילן נאגודה, סנדי ארצ'ון, מירן בורגיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully