וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין שחף: "נדרסתי על ידי עגלה, לא הצלחתי לדרוך על הרגל"

6.7.2016 / 20:20

הקופצת לגובה, שאכזבה באליפות אירופה באתלטיקה באמסטרדם, כתבה בפייסבוק: "מישהו החליט לדרוס לי את הרגל בשדה עם העגלה של המזוודות. עדיף היה לא לקפוץ בכלל". אלכסנדר דריגול אושר כישראלי, לנסקי ושחף לא יתחרו באולימפיאדה

צילום: איגוד האתלטיקה הישראלית ומגד גוזני, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

משלחת הספורטאים הישראלים לאליפות אירופה באתלטיקה שנפתחה היום (רביעי) באמסטרדם, גדלה אמש ל-17 במספר לאחר שאלכסנדר דריגול אושר כספורטאי ישראלי. מיידה הפטיש, ייצג עד כה את אוקראינה אף שחי בישראל אבל לאחר שקיבל שחרור מהתאחדות האתלטיקה האוקראינית, הוא ביקש לייצג את ישראל וכאמור אמש קיבלה ישראל אישור לכך. דריגול בן ה-50 הוא האתלט המבוגר באליפות ולמרות שעמד בקריטריון לריו הוא לא ייצג את ישראל באולימפיאדה. השנה הוא מחזיק בתוצאה העשירית בטיבה בענף.

אלכסנדר דריגול מיידה פטיש ישראלי. מרק נומדר, האתר הרשמי של איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
חיזוק למשלחת. דריגול/אתר רשמי, מרק נומדר, האתר הרשמי של איגוד האתלטיקה

מוקדמות קפיצה לגובה, נשים

מעיין שחף לא הצליחה לעלות לגמר, לא עברה 1.93 מטר ולא קבעה את הקריטריון להשתתפות באולימפיאדה. הישראלית עברה 1.80 מטר בניסיון השני שלה במוקדמות, אבל נכשלה בכל שלושת הניסונות שלה לעבור 1.85 מטר. כעת מסתבר שיש סיבה טובה לחוסר ההצלחה של שחף. בפוסט שכתבה בדף הפייסבוק שלה, הסבירה את הסיבה להופעה הלא טובה שלה בהולנד: "כולם חושבים שאני מאוכזבת מההופעה שלי היום במוקדמות, אבל ההיפך הוא הנכון. אני מאוד גאה בעצמי שבכלל קפצתי. רובכם לא יודעים מה עבר עליי ב-24 השעות האחרונות. הכל התחיל עוד בשדה התעופה כשאדם בעל שמות חיבה רבים (בציניות כמובן) החליט לדרוס לי את הרגל עם העגלה של המזוודות".

היא המשיכה: "ניסיתי לעשות הכל כדי שאני בהחלט אוכל לקפוץ וכמה שיותר טוב. אבל עם כל קפיצה הכאב רק החמיר עד שבסוף בכלל לא הייתי יכולה לדרוך על הרגל (כולל רגל מנופחת פי כמה וכמה מגודלה הרגיל). להגיד את האמת עדיף היה לא לקפוץ בכלל, אבל את הנעשה אי אפשר להשיב וזה המצב. בכל אופן מה שאני רוצה עכשיו זה לנוח וליהנות קצת מהחיים. אני מאחלת המון בהצלחה לכל חבריי באולימפיאדת ריו".

מוקדמות 200 מטר, נשים

אולגה לנסקי סיימה את מקצה המוקדמות שלה במקום החמישי וגם היא לא הצליחה לקבוע את הקריטריון לריו. לנסקי עצרה את השעון על 23.90 שניות, רחוק מאוד מהשיא האישי שלה שעומד על 23.18 שניות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אולגה לנסקי (משמאל) אתלטית ישראלית. AP
אכזבה. לנסקי, משמאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully